The Kähler family

Jeg tror vi alle kan skrive under på at Kähler-vasene er råfine! Jeg har siklet etter dem i en lang tid, men aldri rørt meg til å skaffe en. Jeg er ikke så veldig flink med blomster, så i butikkene har jeg alltid et øye åpent for en fin bukett/ blomster, så klart falske, hehe. Det og ha noen fine blomster i en såpass fin vase, er jo et must! Vi har nettopp fått barn♥ ….så mangel på blomster er det ikke akkurat♥ Akkurat nå er leiligheten vår nokså “rosafisert”. Jeg klager ikke!

For et par dager siden hadde jeg bursdag. Den snille mannen jeg har i hus overrasket meg ikke kun med Kähler-vasen jeg ønsket meg. …Men med hele Kähler-familien!! Ikke nok med det, men jeg fikk også Hunterstøvlene jeg har ønsket meg! Snakk om å bli skjemt bort, men fy søren så heldig jeg er! Jeg må også takke for alle gratulasjoner, gaver, blomster og kort med fine ord! Veldig takknemlig♥

Den fineste presangen av alle har jeg fått på forskudd. Jenta vår kom 13 dager før termin 26.oktober. Hils på vår lille fine, Melinda ♥

11 kommentarer
    1. Ååh, leste bloggen din fast før, huske at du elske Ghost Whisperer og Jennifer Love Hewitt..har du kalt ho opp etter Melinda fra Ghost Whisperer?♡♡

    2. Åååå! Var fast leser i mange år og har dessberre ikke vært innom på lenge. Ble så sykt glad på dine vegne da jeg fant ut at du ble gravid å har nå født! Gratulerer så mye!!

    3. Anne-Merethe: Åå så koselig og lese???? Det har jeg faktisk. Etter jeg fulgte den serien har jeg elsket det navnet! For 7 år siden sa jeg: om jeg fikk en datter en gang skal hun hete Melinda?? Det har jeg sagt siden, og slik ble det også??

    4. Gratulerer så masse med den fantastiske før-bursdagsgaven! Helt nydelig, og ingen har en lik<3

    5. jeg må bare starte med å si holy shit! jeg har ikke lest blogger på leeenge nå så tenkte jeg skulle gå innom alle bloggene jeg leste før, så ble litt sjokka når jeg så at du har vært gravid og fått baby mens jeg har vært borte haha. jeg har vært en leser såå lenge (bortsett fra denne pausen såklart). men så koselig å se, herregud, og hun er så nydelig! gratulerer! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg