Vognposen for små prinsesser

Nydelig ikke sant? Ååh jeg kan ikke ta øynene vekk fra denne nydelige vognposen fra RisaRosa! Noe jeg har fått bestemt på egenhånd er vogn og vognpose. Da var valget rimelig lett skal jeg si. Det aller første vi kjøpte til vår lille var faktisk vogn. Helt fra starten av graviditeten hadde jeg sett for meg en White Leatherette Emmaljunga -vogn sammen med en rosa RisaRosa vognpose. Jammen fikk frøkna som hun ville også! Iiik, jeg blir bare så glad av å se på dem begge! På bildene ser vognen litt mer ut som den er i fargen Vanilla, men lyset lyver litt. Den er hvit 🙂

Førsteintrykket er at den er rålekker. Det er lett å falle pladask når man titter innom siden deres. Den er håndlaget og det er så nøye gjort -umulig å finne noe man kan pirke på. Det er glidelås på siden og dundynen som ligger inni kan lett tas ut. Ikke minst er det 100% ull. 
Jeg er helt sikker på at vår lille prinsesse kommer til å sove så godt i denne posen. Det er så lunt, godt og mykt! Prisen er veldig stiv, men man får det man betaler for. Noen syns det kanskje er litt på kanten å betale 2999 kr for en slik pose. Denne kommer til å bli brukt hver dag. Med tanke på at vi venter et vinterbarn er denne perfekt. Det er helt sikkert andre vinterposer som er bra og hakket billigere. Meen jeg skal ikke legge skjul på at jeg betaler gjerne noen ekstra kroner for å få en som i tillegg er litt pen å se på. Hehe. 
Hvorvidt den er vanntett eller ikke, spiller ingen rolle. Uansett hvilken vognpose jeg hadde valgt, hadde jeg uansett kommet til å brukt regntrekket over når det regner 🙂

– Heeelt perfekt vognpose. Gleder meg til å se den lille jenta vår sovende nedi der♥ 

5 kommentarer
    1. Vi har også den posen 🙂 Kjøpte den da vi ventet vinterbarn for ett par år siden. Venter ett vinterbarn denne gangen også, og gleder meg til å bruke den 🙂 Men..Veldig god, fin og varm. Men dyr ifht brukstiden, som vi fant ut var ca i 6 mnd. Hadde jeg skulle valgt igjen, hadde jeg kun kjøpt Urban city vognposen(gikk til innkjøp av den også) som holder lenger og er mer praktisk ifht glidelåsen oppe, større, lettere å få barnet nedi posen etterhvert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg