Forberedelser

Halloisann! Håper dere har hatt en fin torsdag så langt. Det virker som jeg skriver det hver gang, men nå er jeg allerede i en ny svangerskapsuke igjen. Uke 32!! Tenk at det kun er to måneder før vi får hilse på vår lille prinsesse♥ Før den tid vil jeg dra på en privat ultralyd til og få se henne en siste gang. Tenk så morsomt det blir å få se i 3D når man er så langt på veg som jeg er nå! 
Nå har jeg begynt å forberede fødebagen. Jeg har skaffet meg en fresh Kari Traa 50l bag (denne). På bildet over ser dere alt av koseklær jeg har handlet inn og pakket ned. Jeg tror det skal holde? Jeg har også kjøpt meg verdens mest behagelige morgenkåpe som får bli med. Ellers har jeg et pysjsett jeg skal ha med, et par gensere til og et hjemreiseantrekk til meg selv. Jeg mangler fortsatt en del småting som myke tøfler og…. vent nå var jeg på tur til å skrive crocs. Det skal jeg ikke! Jeg leter ihjel meg i butikker og nett for å finne noe av samme materiale som ikke er crocs. Til den lille har jeg pakket med en del klær så langt, men jeg føler det aldri blir nok. Det blir nok en fullstappet bag til slutt, om ikke fler, hehe. Her om dagen kjøpte jeg en dress hun kan ha på seg når vi drar fra sykehuset. 
Når jeg blir helt ferdig viser jeg dere gjerne fødebagen min. Det virker litt rotete når jeg lister det opp her og nå. Jeg har en nokså ryddig liste som jeg har skrevet ned. Stellevesken vår fra Emmaljunga blir også med. Så langt er det kun bleier, gulpekluter og våtservietter i den. 

 

Når jeg handlet bukser i går ble det litt frem og tilbake. For det første er jeg veldig usikker på hvilken størrelse jeg har nå. For det andre vil jeg gjerne kjøpe noe som jeg kan bruke nå, som også kan brukes etter graviditeten. Det er altså snakk om kosebukser, ikke skinny jeans -hehe. Der ble jeg stående i butikken, gå litt frem og tilbake og kom sikkert med noen rare tenkegrimaser. En dame kommer bort til meg og sier: – Du ser så fortvilet ut, viss du leter etter gravidbukser har jeg noen råd om hvor du kan finne dem. Ååh, denne dama reddet dagen min! Hun sparte meg for masse tid, og det var såå koselig at hun tok seg tid til å snakke med meg. Vi ble da nokså bff´s på så kort tid! Haha. For gjett hva?! Vi har nesten samme termindato, men jeg har to dager etter henne. Så man må ikke se bort ifra at vi møtes igjen<3<3

5 kommentarer
    1. Hei!
      Sjekk ut bloggen min for en mulighet til å vinne 6 måneder med Spotify Premium.
      Utrolig mye fint, forresten 🙂
      – A

    2. Hei!
      Pakk klart alt du mener du selv trenger og hva du mener babyen din trenger! Jeg fødte selv en liten bebi-jente i august i fjor, og ble overrasket over hvor mye du selv føler du trenger, og hvor lite babyen din egentlig trenger! Men jeg lå på sykehuset i nesten 14 dager :p
      Pakk med deg gode pysjbukser og gode å varme sokker, samt en GOD FUKTIGHETSKREM! Jeg bodde neste bare i pysj jeg, da jeg lå på sykehuset!
      Kontakt meg gjerne om du lurer på noe! Du finner meg på Facebook, Vilde Nickoline Flaten. Er bare 18 år selv, så jeg fødte når jeg var bare 17! 🙂
      Det virker som om at du har det meste under kontroll, og det er bra, for det jo ikke sikkert det er 8 uker igjen til du får se bebisen din 🙂

    3. Jeg brukte ikke så mye som deg. Gikk rundt i en kjole til knærne, da jeg ble sydd og bindene var sykt ubehagelige å ha på med bukse. Til babyen min brukte jeg en pysj, to sparkebukser og to bodyer. De har klær på sykehuset også.
      Da vi skulle hjem hadde jeg på meg joggedress og babyen body, sparkebukse og dress, da det var kaldt i mars. (Lue osv og selvfølgelig).
      Det var veldig varmt på sykehuset, så jeg ville tatt med en halvlang lett og luftig kjole, med mindre du vil gå med sykehusskjorten (funker fint den og). Var utrolig behagelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg