73 dager igjen

Heia! I dag er jeg i uke 31, tredje trimester, 73 dager igjen til termin og 74% av graviditeten er over! Jeg sier det nok i hvert eneste blogginnlegg -men tiden går ufattelig fort. Det er bra!! Det nyeste som har kommet inn i den lille leiligheten vår nå er…. Sofie-vuggen fra BabyDan♥♥ Jeg har vært bestemt fra starten av at det er en slik vugge jeg vil ha. Da var det jammen på tide å bestille en også. Jeg bestilte en slags pakke hvor det var vugge, sengehimmel, sengekant/ sprinkelbeskyttelse, hjul og sengetøy som fulgte med. Det var den raskeste leveringen jeg har vært borti. Den ble nemlig sendt samme dag som jeg bestilte den. Det var litt skuffende når jeg fikk den fordi hjulene og sengekanten var ikke pakket med, men jeg sendte en mail om savnet. Samme dag ble mailen sett og besvart, dagen etterpå -hadde jeg alt! Jeg er stooorfornøyd! Jeg bestilte også en veldig behagelig amme-BH og amme-innlegg. Nå kan jeg stryke av det på listen. Sengekanten og dynetrekket er ikke avbildet, men det står i stil til sengehimmelen. Jeg skal så klart vise dere når alt ligger på plass! Ååh, det klør i fingrene mine! Først må det vaskes 🙂

Det jeg har på to-do-listen min denne uken er å begynne å se etter en fødebag. Jeg føler det er på tide å pakke den smått nå, i tilfelle hun skulle bestemme seg for å komme tidlig. Selv om de sier at det er praktisk at den er pakket tre-to uker før termin, med tanke på at de fleste babyer fødes mellom to uker før termindatoen og to uker etter termin. Jeg føler meg mere avslappet og rolig om jeg har alt på plass en god tid før! ♥ Mens jeg først er i butikkene og ser etter en bag, tenker jeg også å se etter en dress hun kan bruke når vi drar fra sykehuset. OG til slutt tenker jeg å vaske litt babytøy. Wææ jeg gleder meg til å styre og ordne, enda mer!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg