Utstyr: babynest

Hallo! For en flott mandag jeg har hatt! Det har vært strålende vær på fridagen min. Jeg har gjort husarbeid, hentet pakker, spist is, handlet og laget middag til mannen kom hjem fra jobb♥ Når jeg handlet inn til middagen tidligere i dag, som ferresten ble wok med gul karrisaus, ble det tilbringt litt mer tid i butikken enn planlagt. Jeg møtte en eldre dame jeg kjenner som jeg snakket med en god stund. Hun kom med gåstavene sine og var så glad for å se meg, hihi, koselig! Plutselig ble disse stavene borte! Da gikk vi rundt og rundt, OG rundt for å finne dem. Det var heller ikke akkurat den minste butikken, men til slutt fant vi dem! Da ble vi begge så glade, hehe, det er ikke alltid like lett å huske 🙂

Forrige uke fikk jeg ENDELIG babynestet mitt fra Lykkefabrikken. Jeg valgte tekstilene selv, og fikk det laget slik jeg ville ha det. Jeg gikk for blonder på kantene og striper. Veldig enkelt og søtt syns jeg! Den kreative damen som står bak valgte å gi det til meg personlig. Noe så trivelig! Det er det ikke alle som gjør. Jeg fikk hilse på henne raskt og fikk sagt ordentlig takk! For det håndlagde babynestet betalte jeg 800 kr.
Jeg ser for meg at dette babynestet kommer til å bli mye brukt! Det skal få bli med på sykehuset og det er egentlig fint å ha overalt. Sengen, vuggen, soffaen og kanskje vognen. Jeg kommer nok ikke til å bruke den i vognen med det samme. Jeg har en vognpose fra RisaRosa som er så tykk og fungerer nesten som et babynest! Den er knallfin!! Den skal jeg vise dere senere:-D

Uke 29

4 kommentarer
    1. Kjære fine deg! Så hyggelig å lese om Lykkeredet på bloggen din!
      Det var kjempekoselig å møte deg, du ser nydelig ut, så fortsett å nyte graviditeten.
      Håper du blir fornøyd med bruken av Lykkeredet, det er også perfekt til samsoving og evnt amming 🙂
      Nyt og kos deg!
      Tjolahopp fra Bustetrollet i Lykkefabrikken

    2. hei caroo !! jeg liker bloggen din 🙂 jeg lurte på hvor gammel du er ? hehe og hvor gammel S er ? håper du svarer.. jeg elsker deg <3 ! hilsen en fan

    3. Spennende med babyutstyr, er jo såå mye fint å få kjøpt at man kan bli helt tullete 😀 Her driver jeg å kvitte meg med baby/barneutstyr da det ikke er behov for det nå, å vi har LITT for mye ting…. å kommer det flere barn kjøpes det mere nytt 😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg