Stavern og Sandefjord

Hallo! Bortsett fra jobb har jeg siden sist vært blant annet i Stavern og Sandefjord. Foreldrene til S leide et koselig sommerhus og inviterte hele familien. For en herlig gjeng!:-D Føler meg veldig heldig der, hihi, som får være en del av den♥♥ Det var en familietur, men formen min holdt seg dessverre ikke på topp hele tiden. Jeg er så lei den svangerskapskvalmen at jeg har ikke ord! MEN nå, etter seks måneder begynner den endelig å gi seg. Ryggen slet jeg en del med denne uken. Jeg tenkte kanskje det var fordi jeg hadde jobbet for mye, men jeg er litt usikker. Kvalmen var ikke helt “vanlig” for meg disse dagene. Det fungerte veldig dårlig med mat og drikke, så jeg følte meg helt uttørket til slutt. Ferien endte til slutt med at jeg ble sendt til legevakten. 
Jeg fokuserer på det positive -Jeg hadde det så fint den tiden jeg var “oppegående” (om jeg kan si det? Hehhe!). Jeg hadde mennesker rundt meg som tok så godt vare på meg da og viste omsorg. Blir helt rørt da og nå! Vi grillet, spiste godt til langt på kveld, spilte minigolf, dro på tivoli, vandret rundt i sentrum, spiste is, spiste ute –jeg hadde det så fint.

I Sandefjord var det masse salg på kjøpesenteret. Kall oss gjerne litt overivrige, men jeg og S kjøpte en så freeesh utedress. Kanskje liiitt langt frem i tid? Den er i str 2 år, men vi kunne ikke dy oss! Den var jo på 70% ♥

Det stopper ikke der! Vi fikk fort øye på denne rosa nydelige jakken. Den kunne vi heller ikke dra fra… og den var på salg den også:-D

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg