Min nye hobby: babyklær

Ja, babyklær har blitt min nye hobby! Jeg elsker å gå i butikker å kjøpe klær, men nå i det siste har det blitt null og niks på meg selv. Alt skal gå til den lille babyen. Hver gang mamma kommer og besøker meg på Lillehammer, har hun alltid med en liten gave som pleier å være en kjole eller et annet plagg som er til meg. Her om dagen kom hun på jobben min med en behagelig hverdagskjole som var så fint innpakket. Siden jeg kjøper minimalt lite til meg selv om dagen, tror jeg ikke hun vil at jeg skal glemme meg selv helt. Ja, hun er verdens snilleste! 
Babyklær, eller sko, lue…. generelt alt utstyr! Det er så gøy å handle inn! Det og ordne å styre til en liten en… tror jeg må være min nye hobby! Nå er jeg og S så heldige som har fått arvet en del. Noe jeg syns er kjempe bra! Der er det masse å spare. Vi setter veldig stor pris på det! Litt vil vi nok kjøpe selv, eller jeg er kjempe gira på det! Jeg har fått lov til å velge hvilken vogn vi skal ha. Det ble en Emmaljunga vogn som vi har fått inn i hus allerede før vi visste hvilket kjønn det var. Da måtte den stå midt i stua et par uker fordi jeg ville alle skulle se hvor fin den var! Den ble plassert forran TVn til og med. Jeg trodde aldri jeg skulle si at jeg elsker en vogn, MEN JEG ELSKER DEN! Før jeg tar helt av her skal jeg vise dere noen plagg vi kjøpte inn i begynelsen. Nå har vi allerede en kommode full! Siden vi får et vinterbarn er det viktig med ull, men det har jeg ikke kjøpt noe av enda. Det skal jeg veldig snart få kjøpt inn! 

Denne søte bodyen/ kjolen kjøpte jeg når jeg var i Filippinene i april. Da var jeg rundt 11-12 uker på vei. Jeg visste ikke hvilket kjønn det kom til å bli, men jeg hadde en følelse på at det ble jente. Det ble det jammen med også! Just in case kjøpte jeg klær for jenter, gutter og for begge. Hehe, litt ivrig! 

Jeg vil gjerne ha flest bodyer med denne type knappeåpning. Helst langermet også siden vi får henne i november. Det vil jeg ha flest av, men skader ikke med litt forskjellig! 🙂

Disse kjøpte jeg også i Filippinene mens jeg var 11-12 uker på vei.

I tilfelle det ble gutt ble denne også kjøpt. 

Til slutt: min favoritt ♥ Se på dette tyllskjørtet! Så fluffy, stort og fint! Dette kjøpte vi mens vi var i Oslo på VG-lista. Vi gikk tilfeldigvis forbi den fineste og dyreste babybutikken jeg har sett og det var fult av slike tyllskjørt!! Vi kunne ikke gå fra der uten å få med oss en handlepose med ett av disse hundre nydelige skjørtene. En matchende sløyfe ble også med oss hjem 

5 kommentarer

Siste innlegg