Første sommerinnlegg

Det er endelig ordentlig Norsk sommer! Det er også mye mer trivelig å skrive en blogg, syns jeg. Jeg har hatt frihelg, nesten iallefall, bortsett fra noen timer på jobb i dag. Fredag dro jeg og S til Kvam og mamma hadde ordnet middag til oss alle som hun elsker. Venner og familie på plass ♥

Missi, min fine, fine katt som jeg er så glad i. Jeg og S bor i en leilighet i en blokk akkurat nå, men når vi flytter inn i et hus, har jeg et stort ønske om å ta henne med. Det blir garantert ikke så alt for lenge til heller, med tanke på den lille babyen som er på veg! Hihii! Meeen han er desverre ikke like begeistret for det som jeg er… Vi får nå se! 

Filippinsk mat ble servert. Nå som jeg spiser det så sjeldent, syns jeg det er ekstra godt når jeg får det!

♥ ♥ ♥

Nå kan jeg endelig nyte utsikten fra verendaen på max! Før tenkte jeg: “det er jo fint, men fy søren jeg gruer meg til å klippe all den plenen…”

Leo, vår Leo!

I dag ble det jordbær med fløte, melk…oog et dusin sukker til lunsj på meg, mamma og S. Spiser som regel jordbær hver dag om sommeren. Det er så godt! Lørdag var vi på Country festivalen på Vinstra. Vi dro først på et fors hos noen venner av meg som nylig (dagen før) forlovet seg! Deretter dro vi sammen til festivalen. Det ble nok ikke noe festing til solen sto opp når jeg var med kan man si. Jeg blir såå fort sliten og dro hjem nokså tidlig sammen med både bestevenninne og kjæreste. Jeg drikker ikke alkohol i graviditeten. Men jeg har kjøpt meg et par (syv) fancy plastikkchampagneglass som jeg har brus i. Jordbær på kanten pleier jeg også å ha. Tenkte bare å nevne det siden jeg har fått noen spørsmål om det 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg