To fine julegavetips

Innlegget er i samarbeid med Coolstuff.no


Er dere av de typene som alltid handler inn julegaver i siste tiden? Slik som meg? Vel.. da må jeg tipse dere om et par smarte og kreative gaver. Jeg har fått et par produkter fra Coolstuff.no som jeg bare må anbefale videre! Forresten det som er så bra med denne nettsiden er at ordre som kommer inn før kl 13.00 på arbeidsdager sendes alltid samme dag. Leveringstiden er 1-4 arbeidsdager, avhengig av hvor du bor i Norge. Da rekker dere det rett før jul! Coolstuff.no har jeg vært i samarbeid med flere ganger før og fra første gang som var i 2011 har jeg alltid fått pakken min lynfort. Det er pluss i margen:-D

Når jeg er helt alene sitter jeg alltid med lite klær og et stort pledd rundt meg. Vel, denne var midt i blinken for meg. Pledd med ermer! Hvor praktisk er ikke det? Skal jeg ta frem telefonen slepper jeg og gjøre så mye styr også. Denne tar jeg nok selv! Haha.  

Pledd med ermer HER

Automatisk visp. Hvor genialt? Du trykker på knappen på toppen og den gjør alt arbeidet for deg. Denne passer kanskje perfekt til gave til mor eller en tante. Denne har jeg allerede gitt bort som en liten førjulsgave.

Automatisk visp HER 

 

5 kommentarer
    1. Hallo! Jeg heter Beate Martinsen og er webmaster for VisitRoma.no Jeg ser du harvært i Roma, og lurte derfor på om du kunne tenke deg å dele dine Roma-tips? Send meg en epost om du synes det høres spennende ut! Hilsen Beate Martinsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg