In progress

Hallo! Jeg sitter på bussen for øyeblikket. Det er på tide og ta en tur hjem igjen. Aebykier er der og greier, hun ser jeg så sjeldent! Jeg må fortelle om noe som skjedde på jobb i helgen som var. Daglidlederen kommer bort til meg og spør om jeg ser på Beat for beat. Jeg småflirer litt tilbake og svarer nei. Pianisten fra programmet, Gisle Børge Styve var der og skulle spise siden han hadde konsert rett etterpå. Der sto jeg og daglidlederen småspionerte ut det lille vinduet fra kjøkkenet. Det ble en liten gjettelek siden jeg skulle prøve å gjette hvem av dem det var. Haha, Caro, du Caro, du skal vel egentlig vite hvem det er! Haha, men mannen var kjempe hyggelig. Jeg ble så overrasket og glad over reaksjonen hans på maten! Her er det snakk om at han kom rett bort til meg og håndshaket og han… bare var så utrolig glad! Det gjør meg glad også! Noe jeg syns var veldig morsomt når jeg sjekket facebook senere på kvelden var at han hadde addet meg som venn. Hvordan i alle dager fant han meg? Jeg sa ikke navnet mitt og jeg er ikke å finne på Dudeburger sin side. Merkelig, men det gjør meg ingenting. Bare koselig det!:-)
Vi har også en fast amerikansk kunde og i går sa han: for og få en god natt søvn, trenger jeg god mat. Derfor kommer jeg hit! Hvor koselig er det ikke å høre det?

Til et annet poeng. Jeg tenkte å vise dere en liten bit av leiligheten min. Det er fortsatt veldig tomt. Det mangler masse, men det kommer litt og litt. Jeg har et høyt ønske om og ha masse blomster der. Rosa roser står øverst på blomster-prioriteringslisten. Alt dere ser på bildet er det jeg har kjøpt til nå. TVn kjøpte jeg for kanskje tre uker siden, men jeg har ikke brukt den. Jeg hadde en god dag på Elkjøp hvor jeg prutet ned 6000 kr på den + jeg fikk gratis installasjon. Den kostet 15k, men jeg ga 9k for den. TV-bordet er fra Skeidar som jeg prutet ned 400 kr på. Det er litt! Haha, etter alle årene jeg har sett på pappa gjort det her, har jeg vel endelig lært det selv også. Hehe. Det er masse som mangler, puter og masse dekorasjon. Problemet er at jeg er usikker på om jeg vil bo der i vinter. To uker siden var det veldig kaldt i Lillehammer, og det var helt forferdelig å være i leiligheten. Jeg prøvde å være der minst mulig fordi det var så kaldt. Som dere ser på bildene er taket nokså høyt og all varmen min går rett opp. Den Islandske naboen min er så glad for det. Heldig han som får varmt og godt gulv siden han bor rett over meg. Det er noe jeg må tenke kjapt på! 

 

7 kommentarer

Siste innlegg