Nye plagg

Hei! Etter jeg var ferdig på jobb lørdag halv tolv på kvelden, møtte jeg en ny kamerat av meg. Vi dro til den nye restauranten hans, Chilli Milli så jeg fikk se både menyen og hvordan han har fått det til. Det er en evig diskusjon mellom han og meg siden han påstår at maten hans er bedre enn vår på Dudeburger. Ingen tale om! 
Senere dro vi til Blåhund, da fikk jeg sett livet på natten her i Lillehammer også. Ikke værst! Jeg fikk stadig gratis drinker og jeg hadde det rett og slett drit gøy! Det var veldig godt å koble ut fra jobben litt. Siden kameraten min også eier Blåmann her i Lillehammer dro vi dit midt på natten og spiste dessert forran peisen. Kjempe koselig! Vi spiste Tiramisu -en av mine favoritter! 
På byen møtte jeg også alle jente-kollegaene mine fra Dudeburger. Sammentreff, hehe! Mange kjente oss igjen fra Dudeburger, og vi fikk så mange fine komplimenter. Hihi koselig♥ Det ble et lite nach hos meg, og leieboeren var ikke så veldig glad for det. Ups!  
Venninna mi Monica overnattet hos meg. Det passet ganske bra siden vi begge jobbet dagen etterpå samme tid på Dudeburger. Når vi våknet noen timer etter vi hadde lagt oss, så sto det et kjent fjes på døra. Det var Hadi! Da ordnet vi oss nokså fort og dro til Dudeburger (så klart) for å spise. 
I dag har jeg fri!! Wihu. Jeg skal kose med kattene, rydde leiligheten også skal jeg møte noen folk senere. Thumbs up for fridag!  

Her er mine nyeste innkjøp fra Nelly. Alt var så klart på salg, hehe. Handler ikke klær eller sko med mindre det er på salg! 🙂

Denne kjolen ser kanskje litt rar ut på bildet, men den blir veldig fin så fort den sitter på kroppen. Den blir med på tur om litt om en uke. Ja, jeg og Ingus skal på ny tur. Gleder meg! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg