Morgenkos med nye katter

De nye kattene er i hus♥ Jepp, som i flertall. Hehe, det ble ikke bare én katt, men to! Typisk meg. Når jeg våknet i dag lå de begge i armkroken min, ååh. Hun som ga dem bort var så utrolig snill. Hun heter Julie. Vi hadde aldri møtt eller sett hverandre før disse pusene kom inn i bildet Hun hentet meg fra jobb kl. 22, vi kjørte helt hjem til henne og vi kjørte helt hjem til meg igjen. Haha, som vi lo på turen! Vi hørte på gamle sanger mens vi sang med også klarte jeg å glemme hvor jeg bodde. Haha, min unskyldning var at det var mørkt og hun kjørte en vei jeg aldri pleier å gå. Haha. På grunn av disse kattene fikk jeg nå også en ny venninne. Koselig! Jeg har bare bilde av den ene pusen nå fordi jeg fikk ingen bra av den andre. “Den andre”, hahah de har så klart et navn! Pusen på bildet heter Fløffi og den andre som dere heeelt sikkert får se senere er Melis. To jenter<3
 

I går kom mamma inn døren og hun hadde ingen aning om at jeg hadde skaffet “en katt”. Når Fløffi dukker opp noen minutter senere ble hun overrasket over at jeg hadde skaffet to katter. Haha. Leo var så klart med, og de gikk så fint overens. Rett før jeg startet på jobb i går, spiste vi alle på Dudeburger. Hehe:) 

8 kommentarer
    1. Så kjekt at de går godt sammen alle dyrene 🙂 Jeg har en langhåret hvit og sort katt selv. Det er noe helt eget med dyr, og de er godt selskap 🙂
      Ha en fin helg med dine firbente venner 🙂

    2. Hei jeg lurte på om leo bor sammen med deg eller om han ble igjen med mammaen din? Takk for svar! Kjempe søt katt, gleder meg til å se den andre også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg