svart

Innlegget er i samarbeid med Martofchina.com

Min andre skoledag er over og jeg er allerede lei og sliten. Det er hardt og begynne etter man har hatt ett år fri hvor man har gjort akkurat som man vil. Føler jeg ikke er klar for noe skole, men vi får prøve. Med “vi”, mener jeg “jeg” hehe. Til noe helt annet og mindre depressivt fra min side -nye klær! Mens jeg var i Praha fikk jeg mange pakker i posten, så jeg vil vise dere litt og litt i dagens antrekkbilder. Foreksempel denne buksen jeg fikk fra Martofchina.comJeg har den str L, og trodde den skulle være stor og posete , som jeg liker den. Nedia! Den var tettsittende når den kommer i postkassen. Aldri stol på kinesider, haha. Nå har keg “We’re the Millers” på skjermen, så vi blogges!

Link til buksen HER.

8 kommentarer
    1. Buksa var utrolig kul! Veldig fin sim tettdittende, ble litt mer fin enn om vært løstsittende! Tror keg må bestille en :)) filmen er artig :))

    2. Herregud jeg elsker den snekkerbuksen! Så fantastisk fin! Og ikke minst var du fin i den 😀
      Du får ha lykke til videre på skolen. Det går nok bedre etter hvert. Jeg tror aldri noen egentlig er helt klare for skole, haha. I hvert fall ikke meg. Bare ta en dag om gangen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg