Scooter sightseeing through my phone


I går hadde jeg det kjempe gøy med Thomas! Jeg spanderte middag på McD og vi kjørte rundt på scooter. Thomas vet jeg elsker utsiktspunkter, så ingen tvil om hvilke steder han skulle vise meg! Når vi var ferdige med å spise på McDonalds lurte jeg på om han ville ha dessert, men han var stappmett. Jeg derimot hadde masse plass til dessert og alle sier jeg har litt av en appetitt. Vel… hva kan jeg si? Er man på ferie, så er man på ferie, eller jeg har vært på ferie i ett år nå da! Hehe. Vi snakket masse gossip, så jeg fikk høre litt hva folk sier om meg. Thomas jobber jo på hotellet jeg alltid bor på (ikke denne gangen), og der er det masse drama og gossip som jeg av alle personer har blitt dratt opp i. Meg: Blir alle kundene deres snakket om når de ikke er til stede? Thomas: Nei, bare deg. Haha, trodde jeg skulle sprekke. Det hele er så latterlig! 

I dag tidlig tok jeg turen til sykehuset for å si adjø til en nær venn. VENT, ikke slik ment. Jeg har forresten akkurat kommet til Norge og måtte si hade til en kompis som ble innlagt på sykehuset i går. Jeg merket fort at den setningen hørtes helt feil ut! Det var et kjapt adjø på 3 minutter før sykepleieren jagde meg ut igjen. En utrolig, utrolig hyggelig dame som heter Renata kjørte meg til flyplassen tidlig i dag som tok 1t med bil. Jeg setter veldig, veldig, stor pris på alt andre gjør for meg. Bare det er små ting, så er det et stort smil. I går hadde jeg Renata i leiligheten og vi satt på balkongen og drakk vin. Vin hun hadde laget selv faktisk, det var koselig! Vel…. nå er eventyret over. Jeg har hatt fri ett år hvor jeg har møtt mange gode mennesker. Jeg har fått meg en ny bestevenn på disse reisene (HEI INGUS!) og jeg har vært veldig lykkelig. I morgen er min første skoledag på ny skole… og jeg gleder meg ikke i det hele tatt. Bare tanke på skole gjør meg trist. For meg er det helt forferdelig å gå på skole. Jeg kan si jeg hater det. Jeg sliter, jeg får det ikke til… og alt bare… er feil. OK jeg har ikke vært på min første skoledag enda og se hvor negativ jeg plutselig blir bare av tanken! Jeg har en plan B om det ikke går slik som det skal (bør), og jeg har et jobbtilbud som jeg har veldig lyst til å ta. Først skal jeg iallefall prøve. 

Her nyter jeg min siste tsjekkiske øl på flyplassen for denne gang. Hver slurk smakte himmelsk! Beste øllen i verden! MEN jeg fikk sjokk når jeg skulle betale. Den kostet meg 150CZK (50kr) og det var DYRT. I vanlig pub koster det 37-39 CZK, litt over 10 kr, hahaha.  

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg