Prøvesmaking

I går for første gang på fem år glemte jeg kameraet mitt hjemme. *Skammer meg*. Jeg var på Lillehammer for å besøke Ingus. Herlighet det er jo så lenge siden jeg har sett han! Vi har ikke møtt hverandre siden vi skilte vei ved Gardermoen etter vi kom hjem fra Praha. Resten av ferien kommer vi nok til å se mye til hverandre om planen vi har tenkt ut fungerer!
Ingus er med på og åpne gatekjøkkenet “Dudeburger” som åpner i august. Det ligger 20m lengre bort for Telepizza og rett over den store Expertbutikken. I går hadde de prøvesmaking, og så klart var jeg der! Hahah, det var god mat! Det var gøy å se hvor langt de hadde kommet og forandringene, for jeg har ikke vært der siden vinter. Gleder meg til åpningsdagen! Jeg ønsker de lykke til med alt 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg