Through my phone during our time in Prague



1. Vår første kveld skulle vi egentlig møte kameraten min, Thomas. Han skulle på fotballkamp, så da ble vi nedprioritert. Da ble det tilbringt en del tid på min favorittrestaurant, TGIF. Jeg kjenner de fleste der, så manageren ville gjerne smake på jumbo mojitoen vi bestilte. Hehe, han er så søt! Det er han som tok bildet også. Når Marek, som er en av de good-looking-servitørene der var ferdig på jobb dro vi til elven og satt der med god drikke i hånda.
2. Her tok vi tatovering. Anh lagde så mange morsomme ansiktsuttrykk. Trodde jeg skulle le meg ihjel! 
3. Old Town Square. Min favorittgate som jeg elsker! Dag eller natt, det og sitte der med en god tjekkisk øl og bare titte opp på slottet og klokken er helt magisk. 
4. Vi kjører på med enda flere jumbo mojitos! Vi bestilte så mange av dem, haha. De er egentlig beregnet for 6 personer, men vi var bare to. Hahaha. 
5. Bubble tea. Jeg tror jeg henger veldig etter fordi jeg har aldri smakt eller hørt om denne drikken. Jeg gikk der med drikken i hånden og holdt på å le meg ihjel fordi jeg syns det var så morsomt når disse “bobblene” sprakk. Hahah, sært. 
6. To på én segway. Alltid koselig å se kameraten min, Veli. Får alltid to kyss på kinnet på den tjekkiske måten av han. Hehe. Blir så forvirret, fordi jeg har lært av noen at man skal gjøre det tre ganger og noen gjør det to ganger. Blir bare sært om jeg skal gi det tredje kysset.  
7. Vi er tilbake på TGIF igjen med en ny jumbo mojito. Hahah. Vi var der nesten hver dag! Min favorittmat over hele verden er der, akkurat der. Jack Daniel’s Ribs, Mmhmm. 
8. Jeg og Anh kjører segway på Old Town. 
9. Verdens dyreste is og verdens minste kuler. Veldig god da! 
10. God tjekkisk øl. Her ble vi bedt med ut på konsert av Jan.  Det var meg, Anh, Andrew, Marek og Jan og vi hadde en SUPER kveld! Fy søren den var toppers. Vi var der lenge etter konserten var slutt. Senere dro vi til River Side hvor det som vanlig er veldig bra liv om kvelden. Deretter var det nachspiel på vårt hotell. Det som kanskje kan ha vært litt rart, er at de alle jobber der. Haha. 
11. Her gir en snill og trivelig tjekkisk dame litt av maten sin til en uteligger. Varmet virkelig i hjertet. Skulle gitt noe selv også, men det tok ikke mange sekunder før servitøren kastet han ut. 
12. Old Town Square og det var over 30°c! Jeg hadde på meg en svart treningstights. Det var dagen vi skulle hoppe fallskjerm. 
13. Tjekkisk mat. 
14.
15. Temperaturen var på 30°c eller over hver eneste dag. På kvelden/ natten var det også veldig varmt. Da er det godt med slush! 
16.
17. På vei til Palladium. Palladium er et digert, stort og rosa kjøpesenter med 200 butikker.
18. Her var vi spente og klare for fallskjermhopping. 
19. Hvorfor ikke bestille enda en jumbo mojito? Viss dere ser nøye i mojitoen ser dere en pomfri. Akkurat DET har jeg ingen forklaring på, hahha. Etter bildet ble tatt sa Anh til servitøren “-can I get a new straw cause someone put it in her nose”. Haha. 
20. Jeg brukte øyevippene til Anh som askebeger. Noe jeg IKKE var klar over før jeg så bildet. Uff! 
21. I resepsjonen på hotellet står (sto) det et digert fat med epler. Eller det var helt til Anh stjal det med til rommet vårt. Wups! 
22. Lei av alle de 3m lange sugerørene som vi alltid mistet på gulvet.
23. Det er så fint å leie trøbåt om kvelden. Refeleksjonene på vannet er så nydeligt! 
24. Ikke bare eplefat er det vi stjeler med oss til rommet, men også denne digre vasen med blomster i! Den var tung, så det var ikke så lett og drasse den med seg! Vi måtte så klart ta bilde av den og sende den til alle kameratene mine som jobber der. De holdt på å le seg ihjel. Det var gøy så lenge det varte. He he he…
25. Her sitter jeg utenfor hotellet på gata med en diger ballong klokken 06 på morgen. Jeg hadde nettopp kjørt en slags scooter-taxi. Jeg lot sjåføren sitte bak, også kjørte jeg. Hahah. Jeg fikk også ballong. Jeg var så sliten, og naboene våre var så sure at jeg nesten ikke turte og gå opp igjen. Jeg så nokså hjemløs ut der jeg satt helt alene. Plutselig kom det et ungt par bort til meg og holdt rundt meg. De spurte pent om jeg hadde det bra, om jeg trengte noe, eller om jeg trengte skyss hjem. Jeg hadde egentlig litt lyst til å le høyt, men jeg satt utrolig stor pris på at de kom bort. Hotellet mitt var jo rett ved siden av meg, så alt var fint. Hehe, nok å drikke var det iallefall! Det var kameraten min Marek som jobbet den kvelden/ morgen, så han kom ut og fikk meg inn. Da så jeg plutselig ikke fult så hjemløs ut lengre. Hahah! 
26. Fant en bil som matchet toppen min!
27. David! Min supre David! Fy søren han er noe for seg selv. Digger han. Dere har sett han på bloggen før, blant annet HER. 
28. Anh stjal enda en diger blomster med til rommet vårt. Hva er det med denne jenta? Haha.
29. Trøbåt om dagen. Fortsatt nydelig utsikt. Love it!
30. Lykkelig fordi jeg skal få hoppe fallskjerm igjen!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg