Skydiving in czech republic

I går var det oppmøte på Dlouha 6 i Old Town Square for de som skulle hoppe fallskjerm. Det var knallfint vær. Det har det vært hver dag, og det er over 30°c (!!!). Fint det finnes iskrembutikker overalt. Hehe. Vi møtte opp og kjørte minibuss over én time ut av Praha by. Når vi kom frem ble vi vist frem til et rom hvor vi skulle få opplæring og låne drakter. Når jeg hoppet fallskjerm i Norge fikk jeg 20 min opplæring, vi snakket og ble bedre kjent med hverandre også. Her skulle alt skje veldig fort. Vet dere hvor lang tid opplæringen tok? 10 sekunder. Vi ble alle bedt om å reise oss å se på plakaten forran oss som dekket hele veggen. Fire steg var det vi skulle huske, og det tok oss 10 sekunder. Haha. Norge tar iallefall sikkerheten veldig alvorlig. Neida, det er ikke så vanskelig. Eneste er at du skal komme deg ut av flyet, huske noen av posisjonene og HA DET GØY. Tandeminstruktørene ble så overrasket når de så meg og Anh. Jeg vet ikke hvorfor, men det var BARE kunder fra Korea der. Gruppe etter gruppe. Vi var de første kundene den dagen som var fra et annet land, hehe. Jeg elsker og hoppe fallskjerm. Gleder meg til å gjøre det igjen i et annet land! Kanskje på tide å ta kurs, så jeg kan hoppe alene også:-D Dere kan se bilder fra da jeg hoppet tandemhopp på Hamar HER.

Her er min tandeminstruktør. Likte han veldig godt! Han var så søt og morsom!

Flyet var veldig enklere og hoppe fra enn da jeg hoppet i Norge. Dette er nok mer beregnet til å hoppe i fallskjerm fra.


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg