Luftballong

HEI! I dag (natt) var jeg og Anh oppe før kl 02! Jepp, da sto musikke på full guffe. Vi er så lei av musikken som ligger på topplistene for øyeblikket. Vi skrudde det litt tilbake og spilte gamle Britney-sanger og sang for full hals. Hahha! Vi skulle bli hentet av en som heter Martin klokka 04:45, så vi hadde veldig god tid! Jeg og Anh er så trege om morgen. Sosiale medier holder oss veldig distraherte, hehe. I tillegg har jeg alltid et problem om hva jeg skal ha på meg. Klokken 04 i natt gikk jeg ned til resepsjonen og tok med meg alle antrekkene det sto mellom jeg skulle bruke. Jeg gikk litt catwalk for resepsjonistene og de fikk velge hva jeg skulle ha på meg. Haha, jeg må nok være den eneste som gjør noe slikt. Haha. Jeg pleier også og få litt tips om hvordan jeg skal ha håret mitt også, hihi.  I natt var det Thomas og Jan som hadde nattvakten. Jan inviterte meg og Anh på konsert i kveld, så da skal jeg på min første konsert her i Tjekkia. Thomas inviterte oss på rulleskøyter, så i løpet av helgen skal vi stå på rulleskøyter også. Herlighet jeg har det så gøy her! Jeg setter så pris på å bli invitert på ting. Det gjør meg virkelig GLAD. I morgen er det fallskjermhopping. 

Nå til bildedryssen:

Det tok overraskende veldig fort og få ballongen “blåst opp”.

Så lettet vi fra bakken! Etter mine erfaringer er det nå to ting man ikke kan få en lignende utsikt fra. Man får ikke bedre utsikt enn om man står i en luftballong eller hopper fallskjerm! Det kan ikke sammenlignes som å titte ut et vindu på flyet. 

Det jeg syns var mest ubehagelig som jeg aldri klarte å vende meg til den timen vi sto i ballongen, var gasslyden. Den kom alltid så brått og høyt. Det likte jeg rett og slett ikke.

 

Utstikten -fantastisk. Med lengden kunne det kanskje bli litt småkjedelig. Jeg var klar for litt adrenalin, men som piloten sa: – “Viss det er adrenalin i en luftballong, er det noe veldig, veldig galt!”.

Sjekk denne bygden! Måtte ta bilde av den fordi den er mindre enn min bygd, Kvam. Haha, som jeg og Anh lo.

Landingen gikk veldig bra også var det å pakke ned ballongen med en gang.

Søte hunden som er der! Smelt!

Til slutt fikk vi champagne og serfikat. Det var “dåp” og vi fikk navnene våre. Haha, det skal jeg vise dere senere fordi det står på serfikatet:)

6 kommentarer

Siste innlegg