Tattoo talk

Ja, da har jeg og Anh tatt tatovering(er). Vennetatoveringer, og hele tre stykk! ER SÅ FORNØYD selv om vi ikke har tatt av plastikken enda, haha. Vi tatoverte oss på One Love som jeg ikke angrer på. Alt var så ordentlig der. Vi sto ved disken og diskuterte ting også plutselig sitter er par fra Norge bak oss. Vi snakket om veldig mye på kort tid. Jenta hadde flere tatoveringer og overtalte oss til å flytte tatoveringen vi hadde tenkt oss på lillefingeren lengre opp. Det gjorde vi. Kanskje litt vanskelig å forklare nå siden jeg ikke har tatt bilde av den, men så klart skal dere få se ordentlig bilder senere! Etter vi hadde snakket litt med paret kommer det en ny Norsk gruppe inn. Hva skjer med å møte Norske folk? Haha. Etter vi hadde tatovert oss hilste vi på noen venner av meg. Vi kjørte  også segway! Det blir jeg aldri lei! En segway står øverst på ønskelisten! 
 

Ser veldig lite ut fra ute, men veldig stort når du kommer helt inn! Hun som tatoverte oss var så utrolig pen. Stirret på henne i skjul og var så missunelig. Haha hun brukte ikke noe sminke en gang. Det er noen jenter som har det! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg