Vinkveld på terrassen

Heyaa alle mine favorittlesere ♥♥ Når jeg kom frem til Sarpsborg tidligere i dag kom jeg hjem til en tom leilighet, som vanlig. Hehe. Midt på bordet sto det en gave til meg. Da ble jeg lykkelig! Hvitvinen skulle rett i kjøleskapet og bli kald, for denne var perfekt å dele med min beste venn på en slik varm dag! Jeg glemte helt at hun ikke likte vin, så det ble ett glass på frøkna og resten av flasken til meg. He he. Den var såå god! I morgen skal vi spille volleyball så da er det “The King Of Rock’n Roll” som står for tur. Mm! 

Fine deg! Wohho nå er det kun 2 dager til Praha. I dag booket jeg tatoveringstime på “One Love” som skal være veldig bra i Praha. Vi fikk time onsdag klokken 12. Dette blir så spennende! Vi skal ha tre tatoveringer og nei… dere får ikke se dem før vi har tatt dem. Gleder meg!!

Her om dagen postet Anh bilde av en oreofrappe på Snapchat. Siden da har jeg siklet etter den Jeg elsker alt som har med oreo og gjøre! Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor god denne var. Anbefales å ta en tur til den nye cafén i gågaten i Sarpsborg om du har muligheten. 

Dagens outfit er kjole fra Nelly.com, skjorte fra Gina Tricot og sko fra Converse. 

Vin på terrassen en sommerkveld var perfekt. Sommermusikk i bakgrunnen og skikkelig girltalk. Karaoke ble det til slutt også, hehe stakkar alle naboer. Vi er ikke akkurat de som lukker alle vinduer/ dører og synger lavt. Jaja! Det var ikke akkurat så lenge vi rakk og synge før en dame som heter Lise ringte på døra. Da ble vi kjørt til Anh fordi vi hadde en ting som måtte gjøres. Hårklipp og kuring. Yepp, jeg har klippet håret i en skulderkort-ish lengde. Ikke noe jeg hadde så veldig lyst til, men jeg måtte. Det får dere se i morgendagens innlegg. God natt! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg