Girly, but a little hint of handy

Hei og god morgen! Jeg var (så vidt) oppe av sengen klokken 05 i dag morges. I øyeblikket sitter jeg på Oslo S og spiser frokost. Akkurat nå skulle jeg vært på god vei mot Sarpsborg, men neeida. Dere kjenner NSB, det er alltid noe kluss. Toget ble innstilt, det var forsinkelser, det ble buss for tog til Eidsvoll og tog fra der. Toget som nettopp gikk til Sarpsborg hadde et togbytte med ventetid, så det orket jeg ikke. Det går heller ikke noe 11-tog! Jeg gir opp hele greia og tar bussen i steden for. Haha. Nå skal jeg vente én time til neste buss, og det får være greit. Jeg har internett! Haha. 
Været har virkelig vært noe å skryte av i det siste. Eller for noen -klage på. Sol og sydentemperatur! Jeg har blitt så fan av snekkerbukser som dere vet. Jeg er ett år etter alle andre (he he), men hva har nå det og si. Det har vært bikinivær, men samtidig har jeg hatt lyst til å bruke snekkerbukse, så hvorfor ikke bruke de begge sammen? Snekkerbukse, knallfarget bikinitopp og en farge på leppene. SOMMER. “Girly, but a little hint of handy”, hihi. Looken er sexy, søt, sommerlig og fin. Prøv det ut! 

10 kommentarer

Siste innlegg