Mangoes of the Philippines


God morgen!
Det er en like så fin dag som i går. Det var helt supert og se bestemor i går, eller Lola som vi sier på filippinsk. Hihi. Hun var så glad, og det gledet meg. Hun dro selvfølgelig ikke alene. Jeg fortalte for en stund siden at Aebykier og moren hennes var på ferie i Filippinene, og da ble Lola med dem tilbake. Vi fikk både frukt og filippinske matvarer, åh Gud som jeg har savnet lokalmaten der. Selv om man prøver å lage det samme i Norge, blir det liksom ikke det samme. Nå sitter jeg og mamma på verandaen, hører på sommermusikk og spiser filippinsk mango! Dette er min favorittfrukt! Lola er boende hos Aebykier for øyeblikket, men vi er naboer, så hun kommer hvert øyeblikk hit. Best jeg begynner å stelle meg litt ♥

5 kommentarer
    1. Ååh, filippinsk mat er best! Pancit, vårruller, puto og leche flan er noe av det beste jeg vet:D Mamma er super avhengig av filippinsk mango, vi kjøpte faktisk en del når vi var der nå nylig. Hvor i Filippinene er familien din fra?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg