One week left

 

Om nøyaktig en uke på dette tidspunktet sitter jeg og Anh på flyet og koser oss med en drink i hånden. Da setter vi kursen mot Praha! Det kommer til å bli den BESTE uken. Vi har masse planer! Du, og du! Jeg må virkelig lage et innlegg hvor jeg viser dere listen vår. Jeg er allerede så og si ferdigpakket og det kribler i magen bare ved tanken på at jeg skal reise sammen med Anh. Jeg snakket med Ingus i dag og han blir dessverre ikke med oss. Dette er første gangen (utenom min første tur til Praha) jeg reiser på tur uten Ingus! Det blir litt rart, men Ingus drar til Praha igjen i august, kanskje jeg skal slenge meg med? Hihih, vi får se på lønningen. Vi får ta én tur om gangen. Jeg drar forresten til Sarpsborg på lørdag eller søndag. Helst så fort som mulig fordi jeg er desperat etter og få klippet håret kort (kortere). Det kan jeg jo gjøre her også, men jeg vil ikke bruke penger på frisør. Jeg har fortsatt den sure følelsen inni meg da jeg brukte flere tusener på håret mitt når jeg gikk på ungdomsskolen. Nå vil jeg ikke bruke en øre på frisørbesøk. Derfor skal Anh få lov til å klippe meg. Hun har gått frisørlinjen, og det er bra nok for meg. Hehe! Vi skal også på linseshopping. Jeg skal kjøpe meg tre-toners blå linser. Jeg kommer til å bli helt ny den neste uken: Ny på håret, blå øyner og tatovering. Ja, dere leste riktig! Mer om det blir det skrevet om senere. PS: Ikke si noe til mamma da. 

4 kommentarer

Siste innlegg