Bikini

Hei og god dag! I dag morges kom mamma stormende inn på rommet mitt  med en diger eske. Alt vi hadde bestilt fra Nelly hadde kommet og jeg er SÅ fornøyd. Jeg spratt opp av sengen, tok av meg klærne, så sto vi begge og smilte fra øre til øre mens vi sto der i undertøyet. Haha. Det er da rene julekvelden når man har bestilt masse fra internett og skal pakke det opp. Jeg og mamma går rundt i huset i våre nye kjoler og pumps og roper minst 20 ganger “ÅH JEG ELSKER DENNE KJOLEN!!” også sier den andre “JEG OG!!”. To tenåringsjenter ass! Haha. Gleder meg til å bruke alt jeg har kjøpt i Praha neste måned. Wuhu! Jeg kan starte med å vise dere denne bikinien. Så klart var den på salg! Kjøper ikke noe med mindre det er på salg, hehe. Prisen ser dere på bildet 🙂
 

9 kommentarer

Siste innlegg