Happy

YESS endelig fri igjen. Jeg skal ikke på jobb før torsdag så nå er jeg HAPPY. I dag var det så masse folk og ingen pauser! Tenkte jeg skulle nyte kaffen min de få sekundene det ble litt stille i restauranten, men det kunne jeg bare glemme. Jeg har så vondt i beina, så noen dager fri blir bra. I går kveld rett etter jobb dro jeg til venninna mi, Siri hvor det var fest. Jeg ble så glad for å se henne igjen. Det er ikke så ofte vi får sett hverandre, så vi hadde masse å oppdatere hverandre om. Senere på kvelden var vi en annen plass. Jeg fikk øye på han jeg jobber sammen med som er kokk. Det er kommunikasjonsvansker mellom oss siden han verken snakker Norsk eller engelsk. Kroppsspråk funker bra! Kanskje litt rart, men det er noen folk det er så uvandt å se utenfor stedet man vanligvis ser den personen. Mitt tilfelle, jobben. Hehe. Det var veldig koselig da, han er kjempe søt og det så ut til at han koste seg i baren. Vel, siden jeg var på fest og ikke har fått nok søvn + stressende (men gøy) dag på jobben, så er jeg nokså utslitt. Jeg gleder meg til å våkne i morgen fordi da skal jeg rett på posten og henter pakker. Jeg og Borghild skal kose oss i morgen med godis og overnatting. Det blir kos:-)

5 kommentarer

Siste innlegg