My wardrobe

Hallo! Her om dagen ryddet jeg klesskapet mitt. Det var et stort rot. ROT med store bokstaver. Det begynte å bli så liten plass at hele greia kunne rast sammen når som helst. Jeg hadde så masse klær som var for smått, men jeg sier alltid til meg selv “jeg skal da begynne å trene snaaart, så da kan det jo passe senere”. Etter alle disse år, så var det på tide og innse at det kommer aldri til å skje. Etter timer var det flere sekker med klær. Vet dere hva det værste jeg hører? Når noen skal rydde skapet sitt også kaster de klærne de ikke har bruk for. HALLO?! Jeg hadde en venninne en stund tilbake som gjorde det. Da kjente jeg det kokte inni meg. Hva med og gi det bort, eller til en bruktbutikk? Klærne mine har aldri gått til en bruktbutikk. Enten så går det til venninner, eller så tar vi det med til Filippinene. Til dere trofaste lesere som har fulgt bloggen min i flere år husker kanskje når jeg dro til Filippinene 2011/ 2012. Jeg var 15 år og startet mitt eget prosjekt som jeg kalte for “C-prosjektet”. Det husker jeg så godt, hehe. Fikk masse støtte der faktisk. Jeg fylte kofferten min med så masse klær som det var plass til og gikk rundt og ga det bort til folk i Filippinene. Da hadde jeg det så gøy og folk ble så glade! 

Spørsmålsrunde pågår HER

13 kommentarer

Siste innlegg