The classic red dress

Innlegget er i samarbeid med Martofchina.com

God morgen! Det føles så godt å være frisk igjen. Endelig! Nå kan jeg gjøre litt mer ut av dagen også uten å være syk og klage.
Her om dagen hentet jeg en pakke fra Martofchina.com. Jeg hadde plukket ut en rød, klassisk kjole og et par pumps. Jeg elsker slike enkle og fine kjoler. Jeg tar alltid en størrelse større når jeg skal handle på slike kinasider, så kjolen har jeg i M. Beltet følger forresten ikke med. Kjolen kan dere finne HER. Skoene kan dere finne HER.

Pumps HER.

Kjole HER.

Spørsmålsrunde pågår HER

12 kommentarer
    1. Tusen takk, hyggelig å høre! Og i like måde 🙂
      Kjempe fin kjole. Og det håret ditt var helt vilt fint! Jeg har nettopp gårr ferdig frisørskolen også holdt på med et ”prosjekt” når jeg gikk der – målet var å få nøyaktig de fargene du har på ditt hår. Men det tålte ikke så mye bleking så det falt av så måtte DESSVERRE klippe meg kort 😛

    2. SILJE: Tusen takk! Må si du kledde utrolig godt kort hår! Noe som aldri hadde kledd meg, hehe.
      Jeg gjorde akkurat den samme feilen. Jeg hadde langt, tykt, mørkt og uslitt hår helt ned til rumpa i 2012. Jeg fant ut at jeg ville ha det lyst, så kjørte på med flere helblekinger etter hverandre. Endte opp med brannsår i hodebunnen. Mitt hår falt også av, så jeg måtte klippe det kort. Etter det hadde fått litt pause begynte jeg å stripe det lyst. Det gjorde jeg noen måneder, men så orket jeg ikke mer. Siden da lot jeg det bare gro, så det jeg har nå er egentlig en så stor ettervekst at det ser ut som ombre. Haha:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg