Syk og mer nettshopping

Dette har vært den kjedeligste uken på lenge! Jeg har faktisk blitt syk. Syns det er så rart fordi det har gått så mange år siden jeg var skikkelig syk at jeg ikke husket hvordan det var. Haha. Her er det feber, halsbrann, hodepine og jeg har hatt null krefter. Jeg har smått blitt bedre, men dere?? NÅ SKULLE JEG VÆRT I OSLO OG PÅ VG-LISTA. Jeg har så mange venner som skal dit! Jeg er kanskje ikke helt frisk, men føler meg frisk nok til å dra. Problemet er at NSB ikke har minipris lengre om jeg skal bestille nå, som vil si jeg må betale 500 kr for en vei. Kommer ikke på tale! 

For noen få dager siden gikk mamma bananas på sommersalget til Nelly. Hun kjøpte såå mye! Siden hun kjøpte så mye til seg selv, fikk jeg også lov til å plukke ut noen ting som jeg kunne legge i handlekurven hennes. Hihi. Tusen takk, mamma ♥ Dette valgte jeg:

Spørsmålsrunde pågår HER

5 kommentarer

Siste innlegg