Videoklipp fra Praha mai 2014

Her er noen videoklipp fra denne turen til Praha. Det var mye jeg ikke fikk filmet fordi jeg var så opptatt med og ha det gøy! Foreksempel skulle jeg gjerne filmet da vi danset og sang på homsebaren. Fy søren så gøy som jeg hadde det da har jeg ikke hatt på lenge. Veldig fin tur, og jeg skal faktisk ta meg enda en tur til Praha med Anh i juli. Det er så lenge til, men det er vel bra og ha noe å se frem til. Egentlig ikke når det er så lenge til! Åh, jeg er så misunnelig på Ingus som drar til Praha igjen allerede på fredag. Skulle gjerne blitt med, men jeg har ikke fått lønning enda. Jaja, jeg gleder meg masse til juli iallefall. Da har jeg faktisk en måned fri fra jobben siden sjefen min drar til Kina og stenger restauranten. Håper dere liker videoen ♥

Trykk på “HD” for å se i bedre kvalitet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg