Fasiten?

Heihei! Jeg har lagt meg i sengen med Leo etter noen timer på jobb. Det er alltid en deilig følelse! Jeg har bestemt meg for en ting. Jeg skal ikke bruke lønningen og tipsen min på noe annet enn reising og så klart oppholdet på reisene jeg skal på. Jeg har igjen noen måneder med fri før det er tilbake på skolebenken, så nå må jeg utnytte tiden!

Noe jeg har sett på internett er slike folk som på bildet. En som holder en stokk, og en over som “svever” bare ved å holde i stokken. Jeg skjønner ikke. På internett har jeg alltid trodd det var juks, men når jeg så dette i gatene i Praha måtte jeg gå 360 grader rundt for å se ekstra nøye etter. Jeg skjønner bare ikke. Jeg er så mind fucked! Noen som vet hvordan dette gjøres? En fasit må det jo være.

Nå skal jeg se en av favoritt disneyfilmene mine, Sjønnheten og udyret. Har jo nettopp vært i Praha, så da må jeg jo se den. Jeg har nerdet litt rund og produsentene dro masse til Praha for å finne inspirasjon. Nå i ettertid når jeg tenker over det gotiske designet på slottet i filmen, så ser jeg hvor de har funnet insipirasjonen fra!

2 kommentarer
    1. okei æ sug i å forklare!
      men på toppen av den staven så er det en plate, han mannen som ^svever^ sitter på den plata (man ser den ikke fordi den er under kjolen hans) og han nederste mannen sitter også på en plate. Da holder han vekta til han andre mannen som svever.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg