Ice cream

Ved siden av Karlsbroen og bare noen få meter inn i gågaten befant verdens beste isbutikk seg! I følge meg iallefall. En iskrembutikk på to etasjer. Jeg har ikke smakt noe så godt på lenge! Det er så typisk at jeg ikke husker hva den heter, men jeg vet hvor den ligger, så dit skal jeg igjen! De som jobbet der var så snille og søte også. Det var så godt og jeg vil bare smake på hele menyen. Mmm! 

Han mannen i bakgrunnen var så irriterende! Jeg og Aebykier satt og hadde det så morsomt mens vi snakket og lo. Han satt der hele tiden i telefonen sin og snakket så høyt. HVER DAG. Han jobbet der, så skjønner ikke hvorfor han ikke kunne sitte på kontoret sitt og nærmest rope i telefonen. Det var så morsomt når Aebykier skulle på do, så kom han ut fra en dør rett forran henne. Hun ble så skremt at hun ropte og hoppet 10 cm opp fra gulvet. Da skal jeg love dere jeg lo! Haha. 

Dette var nok favoritten. Jeg kan ikke beskrive hvor godt det var! I bunnen er det brownies. Mmmm! ♥

Nå skal jeg fortelle dere noe. Hver dag, utenom den siste dagen spiste vi alltid på TGI Fridays rundt 11 på kvelden. Første kvelden var de så koselige og snille. Smilte og snakket med oss. Vi fikk veldig bra service. Når vi hadde drukket opp øllen vår, så kom de med en gang og lurte på om vi ville ha en til eller en cocktail. Når vi hadde spist opp maten vår så kom de med en gang og lurte på om vi ville ha dessert. Rett før kjøkkenet stengte lurte de på om vi skulle ha noe mer å spise før de. Som sagt, veldig bra service som vi begge var fornøyde med. MEN jeg og Aebykier ga ikke tips. Vi ble enige om og kun gi tips til små steder og hotellet vårt. Andre dagen vi var tilbake på TGIF, så fikk vi delvis bra service. Tredjedagen derimot. Det var noe helt annet enn det vi fikk første dagen. De kom ikke bort når vi prøvde og få kontakt med dem, og alt var motsatt enn det vi fikk før. De overså oss, men det værste med det hele var at vi ikke fikk brownies desserten vår!! Det var dråpen! Gi oss dårlig service, men når det kommer til dessert (og spesielt brownies) da tuller man ikke med meg og Aebykier! Tydeligvis hadde de stengt kjøkkenet da, men kjøkkenet var jo ikke stengt på den tiden alle de andre dagene. De andre dagene spurte de også pent om vi skulle ha noe før kjøkkenet stengte. Jaja, da måtte vi lete etter et annet sted som kunne gi oss brownies!

Det er ikke den TGIF som er på bildet vi spiste på. Der vi spiste ligger i en annen gate. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg