Feminin kjole

Jeg elsker min nye, feminine kjole fra Nelly.com. Den ser ikke akkurat så veldig fin ut der på kleshengeren. Når det kommer til partykjoler så elsker jeg tettsittende kjoler med lange ermer, blonder, utringning og en lengde som går til knærne. Det har jo denne kjolen pluss enda litt til! Da måtte jeg bare slå til. Den kostet til og med bare litt over hundrelappen. Den skal få bli med til Praha senere i mai. Tenker å bruke den kvelden da vi lander. På hotellet var det masse kjekke unggutter som var resepsjonister. Det at de hadde den kjekke og fine uniformen med vest, slips, dressbukse fikk meg bare til å smelte enda mer! Jeg ble kjent med noen av dem og mandag den 19 skal de holde en fest. Thomas som ene resepsjonisten heter inviterte meg med, og gjett om han fikk et raskt -JA!!. Tenkte denne kjolen var midt i blinken. Jeg og Ingus gleder oss!  

Hva syns dere om kjolen? 

4 kommentarer

Siste innlegg