Denmark

Jeg og Ingus hadde det såå gøy på båten forrige uke! Vi ble kjent med masse folk. Masse bilder ble visst tatt med kameraet mitt også. Har det alltid gøy sammen vi. Vi gjør alltid noe crazy, så vi passer ganske bra sammen! Noe som jeg syns er veldig gøy, og som alltid skjer når vi reiser på slike turer er at Ingus ender alltid opp med et problem. Ingus er Ingus. Han er blid, rar og har masse energi! Når han snakker, så snakker han så mye… og om så masse rart. Vaktene oppfatter han alltid som at han er full! Det er han jo ikke. Han får alltid litt kjeft fra vaktene stakkar. De ber han om å gå tilbake til lugaren for å hvile et par timer. Da står jeg i bakgrunnen og flirer for meg selv fordi de vet ikke at det er slik han er. Livlig og energisk som elsker å prate! Vaktene var virkelig snille og blide på denne turen. Jeg snakket veldig masse med dem og som vi lo! De fikk også et annet syn på Ingus. Jeg må sitere dem: “Ok…men viss vi får problemer med Ingus, da går vi og snakker med deg i steden for!”. Etter nattklubben gikk jeg og vaktene på sightseeing rundt båten. Haha! 

Flere bilder kommer! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg