Praha

Praha, Praha, Praha…. jeg er forelsket i denne byen! Masse fint og se. Mye er gammelt og det fascinerer meg, men jeg er ikke den som interesserer meg for historier. Historier er sovemusikk for meg, men jeg er veldig glad i å se! Det syns jeg er supert. Jeg var veldig spent på hvordan det var å dra på tur med Aebykier. Vi er søskenbarn og står veldig nær hverandre, men vi er stikk satt motsatte. Vi har veldig lite til felles. Det eneste vi har til felles er mat og disneymusikk. Hun liker historier, museer, fakta, gåturer, bøker… og alt annet som interesserer meg veldig lite. Vi hadde noen uenigheter, men vi kom overens og hadde en fin tur. Siden jeg dro med Aebykier som har litt andre interesser enn meg, så fikk ikke jeg gjort alt jeg hadde på listen. DERFOR blir det ny tur til Praha den 19.mai med Ingus. Han kommer og skal bo hos meg en liten stund fra onsdag neste uke. Da har vi mye å planlegge. Jeg har en hovedting som Ingus skal få bli med på -fallskjermhopping. ÅH, det blir supert! 

Jeg har hatt en veldig fin og rolig tur med Aebykier. Her er noen (mange) bilder av den vakre byen!  

Segway! Vi var også med på en slik tur. DET VAR SÅ GØY!

Katedralen.

7 kommentarer

Siste innlegg