Tropical

Hallo! Jeg kan starte med å fortelle dere at jeg hadde det SÅ GØY på båten til Danmark. Jeg og Ingus var begge enige om at dette var den beste båtturen vår hittil. Det er mye finere på Color Line til Kiel, men på DFDS var det flere ungdommer enn CL. Gleder meg til å fortelle dere hvordan vi hadde det på båten, men det har jeg overhode ikke tid til nå! Jeg begynner å bli litt småstresset. Jeg titter bort på den rosa kofferten min og ser bare masse rot. Jeg må pakke ut alt, også må jeg pakke ned nye ting. Jeg setter meg snart på toget til Gardermoen. Jeg var til og med så stresset at jeg bestilte billetten min til Oslo S (som jeg alltid pleier å gjøre). Jaja, jeg kunne spart 50 kr der! Jeg dar jo til Praha i morgen tidlig! Jeg skal nok få oppdatert bloggen min der om det ikke er noen tekniske problemer. Macen blir iallefall med! Når jeg kommer hjem igjen fra Praha skal jeg oppdatere om båtturen vår, åh gleder meg!

Når jeg var på jobb i går, så fikk jeg tre kjempe store pakker fra sjefen min! Masse nye plagg fra Sheinside. Det er en lang historie hvordan alle de pakkene havnet på restauranten jeg jobber og ikke på posten. Uansett, sjefen min var veldig slem! Hun tullet med at hun hadde returnet alle pakkene fordi hun ikke visste hva det var. Hun var såå seriøs! Senere hun bare: “åå… forresten jeg …HAHAHA… jeg.. HAHHAA… glemte å si at jeg tullet.. HAHAHHAHA!!”. Skal si hun hadde det gøy da! 

Her er en av kjolene jeg har fått fra Sheinside.com. Jeg likte veldig godt fargene og mønsteret. “Tropisk” er ordet jeg vil beskrive den med. Når det kommer til maxikjoler syns jeg det er finest når de går helt ned til føttene. Denne kjolen vil jeg si var alt for liten til meg, men det går an å bruke den. Husk det da dere -bestill alltid en størrelse større når dere handler på slike kinasider. Den kan kjøpes HER.

Jeg vil også gratulere mamma med dagen som er hele 40 år i dag! Hjerte, hjerte ♥♥

Lille bamsen min ♥

Link til kjolen HER.

Viss vi ikke blogges når jeg sitter på Gardermoen, så blogges vi helt sikkert i…. Praha! ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg