Lønning og dagens bombeinnkjøp

For en nydelig dag! Jeg sto opp og spiste en god frokost i solen på verandaen. Jeg og Leo gikk en lang morgentur i finværet. Jeg ble så stiv og støl! Når jeg kom hjem fant jeg ut at lønningen var på kontoen. YES! Sommeren er ikke så veldig langt unna og jeg er så lei av alle de gamle sommerkjolene mine. Skulle bare titte litt på hva som var på nettet, og det var jo såå mye fint. Jeg smeltet helt. Plutselig var det 22 plagg i handlekurven min. Vet du hva? Jeg har ingen planer om å dra på Color Line denne måneden (også), så … ja hvorfor ikke. Neste uke, skal jeg være i Oslo fra mandag-fredag. Neste uke der igjen er det påske. Neste uke der skal jeg til Sarpsborg og på danskebåten. Neste uke der igjen drar jeg til Praha. Så nå skal jeg være forsiktig med pengene mine, haha! Tror jeg må sette opp et slags budsjett så jeg ikke blir helt blakk i Praha. 
Med tanke på at jeg bestilte fra disse Kinasidene, så delte jeg opp bestillingen min i tre deler. 7-8 plagg i én bestilling for og unngå toll. Det er nok til å få toll, men siden så mange har sluppet unna, håper jeg at jeg er en av dem.  

Gleder meg til å få pakken(e) mine! Noe som falt i smak?

10 kommentarer

Siste innlegg