Tilfeldig møte

For nesten én uke siden satt jeg på Oslo S. Jeg holdt på å sovne og var så og si helt borte i min egen verden. Plutselig sier noen “-Caro??”. Jeg titter opp og der står en fyr jeg ikke har sett på 3-4 år rett foran meg! Nemlig… Zia! Jeg ble så sjokkert! Det tok tid for at jeg skjønte det var han. Dialekten, stemmen og utseende var jo helt forandret! Jeg kunne ikke tro det, men der sto vi. Ropte navnet til hverandret, hoppet av glede og sto og klemte hverandre ti ganger. Det var så gøy!
Vi gikk på ungdomsskolen sammen, men i 9.klasse flyttet Zia til Eidsvoll. Bloggen min er jo gammel, men dere som har fulgt meg hele veien husker kanskje Zia, eller navnet “Ruki Makino” som han gikk under. Han er å finne i arkivet fra 2010-11. Husker vi alltid hadde det gøy med å ta bilder i friminuttene på ungdomsskolen. Åhh, det var da det var gøy og ha blogg!  

Zia det var så godt å se deg igjen! Så får vi håpe det ikke blir 3-4 år til neste gang 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg