Nattmenneske

Hallo! I går jobbet jeg til 21. Jeg får gratis mat, men jeg pleier å selge den til stefaren min. Haha. Jeg var veldig sulten når jeg kom hjem, men tenkte jeg skulle gå en liten tur med Leo før jeg fant noe å spise. På turen møtte jeg Simen! Jeg ble invitert til hytta hans, og det var veldig koselig. Da ble jeg også kjent med en jente som heter Mali fra Øyer. Jeg inviterte også Sivert, så vi skravlet helt til ett på natten. Jeg var så sulten og Simen var så snill og kjøpte mat til meg (og godteri, hihi). 

Etter jeg hadde vært på hytten dro jeg videre til en annen kamerat av meg. Vi hadde viktige ting og snakke om, og det er så utrolig rart hvor fort tiden går! Vi koste oss med Jägermeister, snakket og lo i timevis. Plutselig var de allerede morgen og lyst ute. Jeg ble så sliten og tappet av energi at jeg bare sovnet helt av. Haha!

Jeg har alltid vært et nattmenneske. Det resulterer til at jeg som regel sover bort dagen, men, men. Wups!

7 kommentarer

Siste innlegg