Fra spillekveld til festkveld

Fredag tenkte jeg det hadde vært koselig med en rolig spillekveld med noen kamerater. Poker, monopol og kortspill var i tankene, men neidaaa! Det ble et par runder med kortspill… og plutselig var det snudd om til en fest. Haha! Forresten så har jeg lært meg å spille poker, men jeg er en veldig dårlig taper. Haha, men på fredag hadde vi det veldig gøy. Det ble visst både fors, fest og nach hos meg. Det kom folk jeg aldri har sett før og det var da bare gøy! Siste gjest kom klokken 06 på morgen og var klar for nach, men da hadde de fleste gjestene mine sovnet. Egentlig alle. Haha. Jeg var fortsatt våken! Vi hadde aldri møttes, så vi hadde masse å snakke om og vi ble så fort kjent. Klokken 08 på morgen gikk jeg overalt og lette etter Ingus. Jeg kunne ikke finne han! Han var ikke i huset og ikke i brakken. Jeg var så bekymret og begynte å lete i grøfter, lekestuen og rundt i “nabolaget”. Hahha jeg fant han på en benk godt kamuflert.

På min forrige fest ble tre av tre diskolamper ødelagt, men denne gangen hadde vi ikke ledninger som folk snublet i. Overraskende nok så overlevde denne lampen en hel festkveld! Det var så kult at den lyste opp hele rommet. Den ser nokså kjedelig ut på bildet, men den lyste enda mer opp i virkeligheten.  

Ingus og O.C

Jeg gjør en ubevisst duckface:s

Meg og Torgeir

Torgeir og Stig. Tanken på å falle ned var litt skummel, haha! Det ligger to personer i sengen under også. Derfor måtte de dele seng.

Gutta mine!

Har alltid en regel om at de må ta av sko, men den varer i 10 min før gulvet ser ut som en gjørmete grisebinge. 

Sexy and I know it? Hahah. Ingus sa jeg så ut som en heks -han har så rett! 

Klokken halv fire på natten fikk jeg og tre til så lyst på burger. Vi visste det var en halvtime til det stengte, så vi løpte så fort som vinden 2 km før det var stengetid. Når vi kom dit så var det….. STENGT. Vi var så sure. Hele veien hadde vi burger på tankene. Vi ringte taxi siden vi ikke orket og gå opp igjen, men det tok en halvtime før drosjen kom. Da var det en gretten gjeng som gikk og furtet hjemover.

Ingus og Stig.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg