“PANG”

Heihei! Jeg har vært så opptatt at jeg ikke har fått oppdatert bloggen min de siste dagene. I dag kom Ingus på besøk så jeg hentet han på togstasjonen. Nå ligger han ved siden av meg og ser på at jeg blogger. Haha, jeg tror nok han syns det er litt kjedelig, men jeg skal være rask! I dag har vi spist ute og vi møtte Ingrid og Hadi. Stefaren min har laget skytebane hjemme hos oss, så nå kan jeg ta med venner og skyte på blink. Det gjorde vi i dag! Vi hørte på musikk, drakk cider og hadde det gøy med å skyte på blink. Nå på kvelden dro jeg og Ingus til Aebykier, snakket om hva som har skjedd i det siste og drakk cognac. Det var koselig! Vi spiste også kveldsmat og alle var samlet ved bordet. Det er så sjeldent jeg gjør! I morgen skal jeg og Ingus på sykkeltur, så nå skal vi sette på en film som vi skal se på til vi sovner. God natt! Vi blogges. ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg