Et eventyrlig bryllup

Tenk å gifte seg som Shrek og Fiona! Jeg elsker Shrek-filmene, og jeg syns det bare var såå kult å se at noen har giftet seg i dette temaet. Ikke noe jeg kunne tenkt selv, men så kult å se andre gjøre det! 

Nå er jeg ferdig på jobb og tar helg. Hehe, når alle andre snart skal starte uken sin. Jeg drar til oslo 02:30 i natt og videre til Sarpsborg med tog, som vanlig. I morgen skal jeg til Sverige siden jeg må kjøpe inn nødvendigheter. Blant annet så SKAL jeg kjøpe meg snekkerbukse. Jeg har alltid hatt så lyst på det. Ellers må jeg kjøpe inn en del mat til meg og Ingus i Sverige. Vi har planer om og ikke spise på restauranter på cruiset siden det er så dyrt. Skal si vi er fornuftige. Hm, men har en liten baktanke om at den planen glir litt skjevt ut når vi får øye på alle godbitene. Vi får se! Vi blogges i morgen da jeg er i Sarpsborg ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg