Videodagbok: vinterferien 2014

Åh, dere! Jeg har hatt den beste vinterferien noensinne! Jeg har hatt alle mine nærmeste venner rundt meg og mange andre gode venner. Jeg har filmet litt, men føler jeg ikke har fått frem hvor bra vi egentlig har hatt det! Vi har hatt det helt toppers alle sammen. Tiden har gått alt for fort! Som dere ser i videoen har vi utnyttet snøen fullt ut. Vi har stått på ski og kjørt masse akebrett. Vi er den barnslige og gale gjengen som har fest og plutselig bestemmer seg for å kjøre akebrett midt på natten. Vi har spist så masse god mat og drukket mye godt (med måte). Det er en sang som vi alle har sunget på i hele ferien! Det er “Do You Want To Build a Snowman” fra disneyfilmen, Frozen. Det var bare jeg og Anh som hadde sett den, men vi måtte ta en filmkveld så Jørund og Ingus fikk se den også. De likte den begge to, så vi har tatt helt av med å lage parodier og etterligninger. Hahha, så mye latter har jeg ikke vært borti på lenge! 

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 1080p for å se i HD.

Når jeg så bagasjen til Ingus, så lurte jeg på hva i alle dager er det han har med seg siden han kom med to kofferter! Av alt han hadde med seg, så hadde han ikke med seg så masse klær. Han måtte til slutt låne klær av meg, men han likte ikke så godt klærne mine. Hahah. Vi måtte derfor dra på litt shopping. Jeg og Anh fant frem masse kult. Vi har nok samme klessmak når det kommer til gutter, men Ingus likte så og si ingenting av det vi fant. Vi gikk frem og tilbake, men til slutt fant han noe han likte (endelig!). Tiden fløy forbi oss og vi måtte forte oss hjem fordi vi skulle holde en fest hos meg med en del folk vi hadde invitert. 

Jeg tror Ingus fant seg en ny bff, bestemor! Jeg skjønner ikke… hver gang jeg har besøk vil de alltid besøke bestemor. Haha. Ingus fikk til og med valentinesgave av bestemor. Hun er da verdens beste! 

Fra venstre: Simen, Ingus, Sivert, Ann Melesa og Anh.

Når vi gikk på sightseeing, eller “saitsing” (haha) var det en eldre mann som var et par hundre meter bak oss. Plutselig bare suste han forbi oss. Hahha, dagens spreke ungdom det.  

Jørund! 

Dagen Anh dro fra oss. Buhuhu. 

6 kommentarer

Siste innlegg