Brakkefest

Hei! Vi har en brakke rett utenfor huset vårt som aldri blir brukt. Det er nesten litt synd fordi det er veldig koselig der. Den er ikke særlig stor, men jeg tenkte det hadde blitt veldig gøy med en fest der sammen venner. Det fikk jeg også til! Jeg inviterte noen venner, men hvor mange det var plass til var ikke særlig gjennomtenkt. Jeg hadde ikke regnet med plass til folk som enkelte selv hadde invitert med seg. For meg gjør det ingenting om man blir noen folk ekstra på fest. Jeg syns det bare er gøy! Problemet var bare at min lille brakke ikke har plass til så mange. Haha.
Det ser kanskje ikke ut som vi er så mange på bildene under, men vi var mange fler! Det er ikke jeg som har tatt bildene, men takk til deg som tok masseeee bilder med kameraet mitt. Jeg var så opptatt med og ha det gøy, så jeg glemte helt av det. Hehe. 

Jeg husker jeg sto utenfor døren. Plutselig hørte jeg et stort DUNK. Husker jeg tenkte hva i alle dager er det som skjer?! Jeg åpner døren for å se og da har noen klart og knekke sofaen min. Bokstavelig talt i to! Hahah. Jajaja! Slikt skjer. Jeg var i så godt humør at jeg bare lo av det. Det var egentlig veldig komisk. Haha! Hvordan de klarte det, lurer jeg på fortsatt. 

Masse bilder fra en vellykket kveld! 

Jeg og Ann Melesa skåler i godt humør! Jeg har aldri møtt henne før. Det eneste jeg visste var at hun leser bloggen min og at hun er halvt Norsk og halvt Filippinsk, slik som meg. Vi har hverandre på snapchat, så vi har snappet med hverandre. Altså jeg kunne kalle oss internettvenner. Haha. Forrige uke kom hun på et helgebesøk hos meg, og det var veldig koselig! Trivelig jente som jeg håper å se igjen:-)

Happy Anh! ♥

Meg og Ann Melesa. 

Simen, meg og Thomas. Jeg og Simen kjenner hverandre gjennom ungdomsleder -oppleggene. Jeg og Thomas kjenner hverandre gjennom at vi begge hatet skolen og skulket i den tiden vi begge satt på skolebenken. Skolen sluttet vi begge på til slutt. Vi kjenner hverandre så klart gjennom fest også, hehe. Hadde ikke sett Simen siden november, så det var virkelig gøy å se han igjen. Han overnattet til dagen etterpå, og neste dag hadde vi det veldig gøy med å leke oss i snøen. Sivert og Borghild overnattet også. Dagen etterpå som var lørdag inviterte jeg også nabojenta Thea over på besøk. Da ble vi plutselig mange. Det var meg, Anh, Ingus, Borghild, Sivert, Simen, Ann Melesa og Thea som kjørte akebrett og lekte oss i snøen…. helt til jeg måtte jobb. Før jeg dro spiste vi pizza som smakte helt himmelsk der og da.

Ann Melesa og Borghild.

Vi hadde masse lys og bra musikk. Vi sto dansende på benken og sang for full hals til gamle sanger som alle kan. Når dette bildet under her ble tatt var 3 av 2 lamper ødelagt. Det tok ikke lang tid før denne lampen som var Ingus sin ble ødelagt også. Ledninger er helt idiotisk. 

Anders og Torgeir.

Dagen etterpå ryddet vi alle sammen. Vi var nokså mange, så det gikk kjapt og effektivt. Til høyre ser dere sofaen som ble knekt i to, hahha!

4 kommentarer

Siste innlegg