Great news!

JEG ER SÅ GLAD! Nå har jeg virkelig noe å se frem til! Om akkurat 1 uke kommer Anh til Kvam! DERE? Anh kommer til Kvam! Det har kun skjedd én gang i historien (hhaha). Det er alltid jeg som drar til Sarpsborg for å møte henne, men nå kommer hun hit! Åhh, jeg er overglad! Forrige gang hun var her var i juli 2010. Fire år siden! Det var egentlig ikke meningen at hun skulle kommer før om to uker, men jeg er så utålmodig og sa hun måtte komme tidligere. Hihi. 

Et par bilder som ble tatt når Anh var her i 2010. Snakk om forandringer, haha! Jeg husker så godt dette her. Har satt vi og laget en facebook til Anh. 

Husker dere Ingus jeg møtte på båten? Så klart må dere huske han! Jeg har skrevet så mye fint om han på bloggen! Jeg savner så den morsomme gledessprederen at jeg måtte invitere han også. Ååå, jeg gleder meg så masse til å se han igjen. Han har en stor bjørneklem i vente!  

Jørund, du Jørund! Vet dere hva? Jeg har ikke sett Jørund på ett og et halvt år! Det er alt for lenge. Jeg ble helt overglad her om dagen da han spurte om han kunne komme å besøke meg. Nå blir vi alle samlet! Jeg driver å teller ned dager til de alle kommer. Hihi. Vi skal ha det så gøy og vi har masse planer! ♥

4 kommentarer

Siste innlegg