Ute i snøen

Hei dere! For en stressende dag det var på jobb i dag. Det var masse folk, og jeg liker faktisk og ha det stressende. Det er så typisk at masse folk kommer samtidig, også plutselig blir det kjempe stille og lite å gjøre. Jeg alltid ha noe å gjøre når jeg jobber, ellers blir jeg helt rastløs! Jeg følte meg virkelig som en konge når jeg dro fra jobb med 750 kr i tips! Wohho! Da hørte jeg bare den halleluja-sangen over hodet mitt hele veien hjem. Det som er så fint med å jobbe på kina restauranten jeg jobber på, er at man får gratis mat. Jeg har kost meg med “kylling med fem krydder”, åhh, det er så godt! 

I går fikk jeg en melding av den nydelige nabjojenta, Thea. Hun lurte på om jeg ville bli med å kjøre akebrett i dag, og det ville jeg så klart! Vi har hatt det veldig gøy ute i snøen 🙂



Dette er da den berømte akebakken her i bygda. Hahhaha. Det ble mange fall, latter og tårer, men gøy hadde vi det! 

En annen nabo av meg, Thomas var også med. Det var også moren til Thea, Gro. Hun tryna skikkelig! Jeg klarte ikke å la være -jeg måtte bryte ut i latter fordi det så utrolig komisk ut! Det var litt slemt for det var nok utrolig vondt! Dama er så sprek at hun kom seg lett på beina igjen!

Etterpå ble jeg bedt på middag. Da fikk jeg også møtt nydelige lille, Ola. Det var koselig. 

I går fikk jeg et veldig uventet besøk på døra. Veronica, Renate og moren deres. Dere som har fulgt bloggen min en stund husker kanskje Veronica og Renate som var med oss til Filippinene i fjor sommer? Det kom på kaffebesøk, men nyheten de hadde med seg var ikke koselig å høre. De har mistet hunden sin. Valp faktisk. Valpen er kun på 7 måneder og ble sist sett her i Kvam. 

Slik ser den lille, søte valpen ut som har blitt borte. Hun lyder navnet Lexi. Hvis noen har sett henne så blir det satt stor pris på om dere ringer Heidi Løvlund på tlf: 41763992.

6 kommentarer

Siste innlegg