En god disneyfilm

Hei! I natt klokken tre tok jeg bussen til Oslo. Deretter hadde jeg en god frokost på Burgerking før jeg tok toget videre til Sarpsborg. Dere aner ikke hvor trøtt jeg var når jeg kom til Oslo! Når jeg skulle bestille togbillett på automaten og egentlig skulle skrive inn stasjonen jeg skulle til, så begynte jeg å skrive inn navnet mitt. Hahaa, herlighet da var jeg trøtt! Tenkte jeg skulle ta meg en liter powernap når jeg satt på toget til Sarpsborg, men jeg sluknet helt av. Jeg drømte noe, men så skjedde det noe i drømmen min så jeg bråvåknet. Da var jeg allerede i Fredrikstad. Snakk om flaks. Kun noen få minutter før jeg skulle av. Bra jeg ikke våknet på endestasjonen som er i Halden, hehe. 

Jeg stupte rett ned i min lille, lille, lille seng når jeg hadde kommet inn i leiligheten. Åh, det var så godt og legge seg! Når jeg våknet viste det seg at Anh allerede var på tur for å besøke meg. Siden sengen min er så liten lå vi på gulvet noen timer for å oppdatere hverandre om hva som har skjedd. Da er det ikke en eneste liten detalj som skal utelukkes. Vi forteller hverandre alt og som vi lo! Det stoppet aldri! Haha. 

Vi hadde egentlig tenkt oss på kino, men vi bestemte oss for å spare pengene. Vi angret litt i ettertid da, hehe. Vi hadde begge lyst til å se den nye disneyfilmen, Frozen. Vi så den på macen, men vi angret fort når vi fant ut at det var 3D på kino. Jaja, neste gang! 

Alltid når vi ser film sammen MÅ vi ha noe godt å knaske på. Derfor ble det en liiiten tur på Rimi. 

Jeg var veldig spent på denne filmen! Det er samme produsentene fra Tangled, eller To På Rømmen som den heter på Norsk. Jeg elsker Tangled! Jeg har sett den nærmere ti ganger. Jeg elsket denne filmen også! Den kommer iallefall til å få et bra terningkast fra meg når neste filminnlegg kommer ut. Jeg likte så godt sangene som er med i denne filmen. Spesielt “Let It Go”, den er jo helt nydelig. Jeg vet iallefall hvilken sang som kommer til å stå på replay en god stund fremover. Hahah. 

Mitt favorittsitat fra filmen ♥

Forresten jeg kom over et deksel på en Norsk nettbutikk som jeg bare digget! Mobildekor.no. “Hakuna Matata” -dekselet var jo bare så rått! Haha. Jeg elsker alt som har med Hakuna Matata å gjøre. Det er til og med forsidebildet mitt på twitter (@caroiiz). Dette dekselet må jeg bare ha! ♥ 
Det er ikke så masse utvalg hos Mobildekor.no …enda! Håper det kommer flere kule deksler. Det er jo allerede i gang med å pusse opp siden. Det er også fri frakt og rask levering.   

Deksel 1 HER  –  deksel 2 HER  –  deksel 3 HER  –  deksel 4 HER

6 kommentarer

Siste innlegg