Skal til Tyskland!

Hei dere! Nå driver jeg og pakker kofferten mens jeg prøver å få med meg Norske Talenter som går på TVn. Eller dvs: kaster alt jeg troor jeg kommer til å bruke på gulvet. Det er min pakkemetode. Jeg kaster alt av klær, sko, ting osv midt på gulvet også plukker jeg ut det jeg tror jeg kommer til å bruke. I morgen og søndag skal jeg jobbe. Når jeg er ferdig på jobb på søndag tar jeg bussen klokken 03 på natta til Oslo og tog videre til Sarpsborg. Jeg skal tilbringe mandagen min i Sarpsborg med Anh. Vi har noe veldig viktig å gjøre som jeg grugleder meg til. Tirsdag skal jeg på Kielfergen! Det gleder jeg meg masse til! Jeg drar sammen med pappa. Gleder meg mest til å bli kjent med nye folk! Man blir jo alltid så fort kjent med nye mennesker på slike turer. Jeg og pappa har veldig lite til felles, så det blir nok som vanlig at vi går hver vår vei. Han gjør det han liker, og jeg gjør det jeg liker. Jeg har så lyst til å spille golf! Det har jeg aldri gjort. Jeg skal iallefall spise masse godt. Det er jo fult av restauranter og cafér der, perfekt for meg! Er veldig spent på hvordan nattklubben kommer til å være. Det er jo 20 års grense, men regner jeg kommer inn, når jeg kom inn da jeg var 14! Haha.

Når jeg ser disse bildene tenker jeg hvordan alt dette får plass på én båt?     

11 kommentarer

Siste innlegg