Noen dager i byen

Nå har jeg kommet hjem til Kvam. Jeg har fått så lite søvn i det siste, så det var godt å komme hjem litt tidlig og ikke sent på natten som jeg pleier. Det lå en pakke fra Sheinside og Choies på sengen min når jeg kom inn. Gleder meg til å vise dere! 

Når jeg først kom til Sarpsborg som var natt til 2. jan var jeg så sliten og ikke minst sulten! Jeg og Anh spiste et sted i gågaten hvor det sies at burgern er så god! Jeg kan bekrefte at det er 100% sant! Nå husker jeg ikke helt hva plassen heter, men.. Farlig at jeg bor akkurat midt i sentrum fordi jeg har så masse god mat rundt meg. Jeg har faktisk aldri kjøpt ingredienser til middag som jeg kan lage hjemme når jeg er i Sarpsborg. Da drar jeg heller ut og spiser siden alt av restauranter ligger rett ved siden av meg. Jaja, lov å leve litt luksus når man er bygdefolk og er på bybesøk. 

Vi hadde hele restauranten for oss selv. Det er så digg! Virkelig snille folk som eier det. Vi fikk til og med maten vår billigere. Vi var der i tre timer om ikke mer. Masse gossip og oppdateringer å ta igjen! 

Meg: Hver gang jeg kommer hit har du alltid en ny form på øyenbrynene dine..
Anh: Er det bedre eller verre denne gangen?
Meg: Bedre. Du burde beholde dem slik!
Anh: Bra fordi jeg har tatovert dem!  

Ble det ikke sykt kult?! Så naturlig som det ble da. Jeg hadde aldri gjettet at det var tatovert. Hun har ikke sagt noe fordi hun ville se reaksjonen min, haha. Det er ikke bare bryn hun har tatovert, men også eyeliner! For tatovering av bryn betalte hun kun 3-400 kr. Latterlig billig. Hun har nettopp vært i Vietnam, så hun gjorde det der på et trygt sted. Hun viste meg bilde av hvordan hun så ut når hun nettopp hadde tatovert eyeliner på øyelokket. FY SØREN SÅ STYGG HUN VAR AKKURAT DA. Øynene var helt hovne, røde og blodige. Hun lignet på et monster! Fem dager senere ble hun til en nydelig engel da, hihi. 

Hvert år er jeg så heldig og får julegaver på to steder. Både her i Kvam og Sarpsborg. Tusen, tusen, tusen takk for de flotte og herlige gavene jeg fikk. Jeg kan så klart vise dere hva jeg fikk i et eget innlegg. Jeg er så takknemlig!

Vi spilte monopol som vi alltid gjør. Overraskende nok så vant jeg begge gangene! Første gang jukset jeg nesten ikke i det hele tatt, og andre gangen var det helt ærlig spilt. Wohhoo!

Vi tok oss også en Sverigetur. Jeg tenkte på å kjøpe mange forskjellige linser nå som jeg først var der, men det gjorde jeg ikke. Jeg må bruke opp de jeg har. Uansett er det noen linser fra PinkyParadise som er på tur hjem til meg. 

Lyxshake i sjokolade er jeg sikker på blir laget i himmelen. Den er så god! Både jeg og Anh syns Starbucks er så oppskrytt. Denne er mye bedre enn Starbucks (og billigere). Vi er også helt enige om at den svenske kremen er mye bedre enn den Norske. Vi syns også Starbucks er så gjerrige med kremen. Det er alt for lite for oss som elsker krem, men på lyxshake er det helt perfekt! Viss dere lurer på hvorfor jeg var på Starbucks hver dag når jeg var i Filippinene var det fordi det var så koselige folk der som jeg alltid hadde noe å snakke om med! Jeg har vært på mange Starbuckser, men den på Abreeza Mall i Davao føler jeg det er noe ved. Noe som fikk meg til og like meg der… vet ikke helt jeg! Derfor var jeg der hver dag, hehe. 

“Ferdig med bloggbilder nå?!?!” 

Min beste venn. Hun er herlig. 

Vi fikk lyst på burger, pomfri og brus igjen! Vi dro til Svinesund på cafén vi syns har den beste burgern!

Anh er så rar. Hun skal alltid ha pepper på ketchupen..

Ost, bacon, dressing, salat og IKKE noe mer. Jeg får lyst til å kaste opp hver gang jeg ser noen ha syltagurk, tomat osv på burgern sin. Uff! Haha, bra jeg og Anh har samme smak! Det er så klart smak og behag, men jeg takler bare ikke syltagurk (spesielt) på burger. 

Ups.. noen som var litt uheldige.

Vi hadde også karaoke kveld hvor vi sang for full hals! Som vi lo når Anh kom med denne kommentaren om seg selv: “Vet du hva… jeg får frysninger av å høre på meg selv synge”. Hahha! Hun er ikke den eneste. Derfor koblet vi til høytalere til macen slik at vi ikke kunne høre oss selv. Selv om vi likevell kunne høre de grusomme sangstemmene våre. Vi dro også og besøkte Mimi hvor vi spilte Googenheimen. Det er tradisjon for oss. 

Til jul/ bursdag fikk jeg et gavekort av pappa til 1000 kr på sportsbutikken. Vi måtte til Amfi og bruke det opp. Fant meg også en bil! Hhih.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg