Should I regret?

Åååå dere…. jeg fant en så fin kjole i Sverige. Det første jeg sa når jeg fant den på stativet var -dette er noe Jennifer Love Hewitt kunne brukt i serien Ghost Whisperer som Melinda! Derfor fikk jeg et lite crush på denne fine, sorte kjolen. Den var til og med på salg. Jeg vet ikke om dere husker det, men jeg syns alle kjoler over 150 kr er dyre. Haha, jess, jeg er litt gjerrig der. Skal jeg først handle kjoler klikker jeg hjem massevis fra Nelly når de har stort salg. Denne finingen kostet 250 kr. Jeg kjøpte den ikke. Ikke bare fordi jeg syns den var for dyr, men når skal jeg egentlig bruke den? “Love makes you blind”, det er så sant. Jeg hører ganske fornuftig ut når jeg skriver alt dette, men det blir litt pyntet på. Haha. Jeg var egentlig fast bestemt på at JEG MÅTTE HA DEN. Det var nok snille Anh som snakket meg til fornuft, hihi. Jeg fikk den ikke med meg hjem, men i det minste har jeg bilder av den. HAHA. Burde jeg angre? Nehh. Hvem vet, kanskje jeg legger på meg og da passer den ikke likevel. 

7 kommentarer
    1. Kjøp den, kjøp den.. Vekta går opp og ned. fine kjolar tenker ein på og ergrar seg om ein ikkje kjøper dei.. Dette er ein spesiell kjole ein ikkje finn so mange av.: Og til 250kr?? det er jo ingenting: Her trur eg du må gå tilbake og kjøpe den.. Og blir du lei av at den er lang, kan du berre klippe den av litt over knea og ha mest anvendelege, vakre, flotte sorte kjolen nokon kan ha.. Med ei enkel svart lang jakke over kan den jo neste brukast til alt også begravelse med tekkelig tilbehør.. Nei dnne må du ha.. GOd helg til deg !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg