Nyttårskvelden

GODT NYTTÅR! Jeg har vært så opptatt i det siste og alt har gått så fort, men nå skal jeg endelig oppdatere bloggen litt til dere. Jeg kan starte å fortelle om nyttårsfeiringen. I fjor nyttår var helt konge, og mye skulle til for å toppe den. Da feiret jeg blant annet med den gode venninna mi, Borghild. Du kan lese om nyttårsfeiringen min i fjor HER. I år var også sykt bra, og jeg koste meg gjennom hele kvelden. Har blitt en tradisjon for meg at jeg først feirer med familien min, også drar jeg på nyttårsfest etterpå. 

Det er noe som irriterer meg. Når vi feirer nyttår så pleier stefaren min, bestemor og mamma å spise og feire for seg selv. Mens alle de andre i familien samles i en stor flokk og feirer sammen. Noe som gir meg et valg om jeg skal være med dem eller de andre. Jeg skjønner ikke, vi er jo så og si naboer! Jeg valgte å være hos Aebykier med alle de andre, men senere på kvelden fikk jeg dratt ned mamma og stefaren min også.

Aebykier og Håkon. Når jeg og Håkon diskuterer har han funnet noe han kan bruke mot meg. Etter denne kvelden har jeg fult av videoer hvor han ser ut som en idiot når han danser (ikke minst synger). Såå vi får se…;-)

Evelyn og Sjøna. Evelyn er forresten moren til Aebykier.

Meg og “the coolest chick”. Neei, jeg lager ikke duckface!! Jeg var på tur til å smile, men så ble det knipset før jeg var klar. Det hørtes ut som den teiteste unnskyldningen noen sinne… 

Charita

Jeg fant den gamle YSL leppestiften jeg kjøpte i Danmark for år siden. Husker jeg var så sint når jeg kom hjem fordi jeg ikke likte fargen, og den var ikke akkurat billig heller. Akkurat da var jeg i den perioden hvor leppene helst skulle være veldig, veldig, veldig lyse. Uff! Når jeg tok den frem her om dagen elsket jeg den! Den satt veldig fint på helt til jeg hadde drukket noen glass rødvin.. Linsene er forresten fra superkul.no og kjolen er fra H&M. 

Tradisjon at vi synger karaoke. Da var det på tide å jage mannfolka ut av stua, hehe!

Ungene syns så synd på Leo når vi skulle ut. De var redd for at han skulle fryse, så de pakket han inn. Hihi. 

Så var det på tide å gå ut å sende opp rakettene. Er det mulig at jeg glemte å ta bilde av fyrverkeriet? Det er såå typisk bloggere å knipse hundrevis av bilder av de fine fyrverkeriene på himmelen, men i år glemte jeg det. Naboen min Gro, og den nydelige datteren hennes, Thea ble med en tur opp til meg fordi jeg måtte finne frem bikinien. Bading i stampen var det neste på listen. Når de fikk øye på alle de høyhælte skoene mine, ble det til et lite sko show inne på rommet mitt, haha.   
Kveldens festligheter var i gang hos en annen nabo av meg. Hadde det så gøy der! Når klokka var 11 på morgen gikk jeg hjem, og deretter rett ned til Aebykier. Etter jeg hadde vært der dro jeg videre på jobb. Det var så fælt og jeg gledet meg bare til å dra hjem. Jeg hadde vondt overalt, null energi og formen var ikke på topp. Tiden gikk så tregt, men jeg dro til Aebykier igjen etter jobb siden jeg hadde lovet henne å ta med kinamat. Da skal jeg love dere at jeg var sliten! Plutselig fant jeg ut at jeg ikke orket å være i Kvam mer, så spontant klokka 3 på natten hoppet jeg på bussen til Oslo og tok tog videre til Sarpsborg. Her er jeg nå! 

Nå skal jeg ordne meg litt, så tar jeg og Anh oss en tur til Sverige. Blogges! ♥

6 kommentarer

Siste innlegg